August 13, 200619 yr Jorge en ik hebben besloten samen te werken nu we zo hevig textuurtjes aan het maken zijn . We showen zo nu ook hier.
August 13, 200619 yr ennuuh wanneer kunnen we ze gaan downloaden? ik popel om ze in m'n models en textures te gebruiken, of moet je ervoor gaan betalen ??? keep up the good work en succes met je volgende textures, grtz Puma.
August 13, 200619 yr wow, echt zeer mooie textures. kunnen ze binnenkort ook gedownload worden voor mods? ga zo door, echt vette textures. alleen die rechtsonder lijkt op een aangebrande tosti dikbuik Edited August 13, 200619 yr by Dikbuik
August 14, 200619 yr Maar euhm de fotos van de textures staan schuin dus euhm... ja zou het niet beter zijn dat je ze recht zet dan is het makelijker ze te gebruiken.snap je????
August 14, 200619 yr ja heel mooi en gaaf dat je weer nieuwe hebt toegevoegd maar wanneer kunnen we ze nou downloaden ...
August 14, 200619 yr ja heel mooi en gaaf dat je weer nieuwe hebt toegevoegd maar wanneer kunnen we ze nou downloaden ... Geduld is het allermoeilijkste in de wereld, maar het loont het best....
Jorge en ik hebben besloten samen te werken nu we zo hevig textuurtjes aan het maken zijn
. We showen zo nu ook hier.