August 13, 200619 yr ik ben nu de bikeschool aan het doen maar een stoppie lukt me niet ik sta meteen stil als ik omhoog en S in duw De stoppie lukte me ineens (in een keer 100%) maar de jump en stoppie kan ik dus echt niet en is het normaal dat mn motor meteen stijgert als ik de knop naar voren indruk? Edited August 13, 200619 yr by Cabron
August 13, 200619 yr Ja de NRG500 stijgert. Bij de start kun je het beste al naar voren leunen. Voor een stoppie moet je ook maar kort de rem indrukken. Zo kort dat het achterwiel lost komt, maar dan moety je de motor laten rijden. Wel naar voren leunend. Voor Jump en Stoppie moet je in de lucht naar voren gaan leunen zodat hij op zijn voorwiel land.
August 13, 200619 yr Ik weet niet precies met welke van de 2 uitdagingen van de bike school je problemen hebt, maar het is zowiezo 1 van de volgende 2: The Stoppie: Bij deze uitdaging moet je met de motor een stoppie maken en tegelijk door rijden op je voorwiel (dit doe je door eerst op S te drukken en vervolgens op W om door te rijden op je voorwiel. Tot slot moet je proberen zo recht mogelijk en goed mogelijk te stoppen tussen de pionnen op de eindbestemming. Jump and Stoppie: Je moet proberen die jump zo hard mogelijk te nemen zodat je bijna bij de eindbestemming aan bent gekomen. Vervolgens doe je de stoppie en probeer je zo recht mogelijk te stoppen tussen de pionnen. Hopelijk heb je hier wat aan. Edited August 13, 200619 yr by Bling
August 14, 200619 yr mss voor future-reference: Als je bij "Jump and Stoppie" zorgt dat beide wielen tegelijk de grond raken, haal je de missie ook.
August 16, 200619 yr Ik heb de bikeschool gehaalddankjullie ik wil ook graag de bike schoool doen maar ik weet niej waar die is.... weet iemand dat misschien??
August 16, 200619 yr Het is in Las Venturas, in de buurt van het grote stadion. @GTA Sheep, geeft niet hoor. Edited August 16, 200619 yr by HerrieM
August 16, 200619 yr De scholen tref je ==> hier <== aan. De drivingschool zit in San Fierro, de boatschool in het kleine plaatsje erboven. Vliegen kun je leren in de desert en de bikeschool zit in Las Venturas, naast het stadion. Succes Oeps....sorry HerrieM
ik ben nu de bikeschool aan het doen maar een stoppie lukt me niet
ik sta meteen stil als ik omhoog en S in duw
De stoppie lukte me ineens (in een keer 100%)
maar de jump en stoppie kan ik dus echt niet
en is het normaal dat mn motor meteen stijgert als ik de knop naar voren indruk?
Edited by Cabron