Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

melee wapens

HALLOW,

ik heb alleen GTA SA maar daarnet zag ik dat er wapens van VC uit SA zijn gelaten.

-Screwdriver

-Hammer

-Meat Cleaver

-Machete

was er iets mis met deze wapens?

grtzz kristof01

Featured Replies

Tja, persoonlijk vond ik dat ook al wat vreemd. Ik denk gewoon dat elke GTA zijn eigen setje wapens heeft, Rockstar probeert volgens mij een beetje variatie te houden door in elke GTA andere wapens te stoppen, in ViceCityStories zal je een Mircro-SMG krijgen met een demper en in San Andreas heeft een Hittegevoelige Rocketlaunger, om het een beetje afwisselend te krijgen en juist niet ééntoning.

• Author
Tja, persoonlijk vond ik dat ook al wat vreemd. Ik denk gewoon dat elke GTA zijn eigen setje wapens heeft, Rockstar probeert volgens mij een beetje variatie te houden door in elke GTA andere wapens te stoppen, in ViceCityStories zal je een Mircro-SMG krijgen met een demper en in San Andreas heeft een Hittegevoelige Rocketlaunger, om het een beetje afwisselend te krijgen en juist niet ééntoning.

ik zou het wel een fijn vinden om met een hamer iemand te "verbouwen" :puh:

ja, ik vond het ook wel leuk om iemand met een schroevendraaier te "verbouwen"(goedkope versie van een facelift geven :puh: ) maar in san andreas heb je een vibrator in plaats van een schroevendraaier en een dildo voor een hamer, ze geven in ierder geval hetzelfde effect :bier:

En in GTA San Andreas heb je weer 4 hele groote AMMU-NATIONS.

En in GTA Vice City heb je weer melee wapens winkels.

• 2 weeks later...
ja, ik vond het ook wel leuk om iemand met een schroevendraaier te "verbouwen"(goedkope versie van een facelift geven :puh: ) maar in san andreas heb je een vibrator in plaats van een schroevendraaier en een dildo voor een hamer, ze geven in ierder geval hetzelfde effect :bier:

Ik krijg toch liever een dildo tegen mijn kop dan een hamer :bonk:

Ik houd toch wel van variatie. Ik wil nieuwe wapens zien. Elke keer dezelfde wapens is een beetje saai...