Geplaatst: 14 augustus 200618 jaren comment_489390 Ik heb 'n vraagje: zijn er ook multiplayer dingen in GTA:SA???? of zijn die er niet En nog iets: hoe zorg je dat je eigen gang met jouw meegaat in een auto of op een motor en dat je zo andere gangmembers kan afknallen???? of kan dit niet Ik wil dit spel nl. graag hebben. P.S. Kan ik beter wachten op GTA:IV of niet.....
Geplaatst: 14 augustus 200618 jaren comment_489394 Ik heb 'n vraagje: zijn er ook multiplayer dingen in GTA:SA???? of zijn die er nietEn nog iets: hoe zorg je dat je eigen gang met jouw meegaat in een auto of op een motor en dat je zo andere gangmembers kan afknallen???? of kan dit niet Ik wil dit spel nl. graag hebben. P.S. Kan ik beter wachten op GTA:IV of niet..... 1) Er zijn 2 mulitplayer types, MTA hier draait het om racen, je kan tegen mensen uit de hele wereld in apparte maps racen. En je hebt SA-MP hier kun je vrij rondlopen en je kunt iedereen neerschieten. MTA is te downloaden op de site van henzelf. (Multitheftauto.com). SA-MP kun je op elke site wel krijgen >hier< een link. 2) Je kan een homie selecteren door met een wapen op hem te richten en daarna op 'G' of 'H' te drukken. Als het goed is zal de homie dan met je meekomen, dus ook in een auto en op een motor. Hoe meer respect je hebt hoe meer homies je mee kunt nemen. Als je door vijandelijke gebieden met hen rijd, schieten ze er vanzelf op. Bewerkt: 14 augustus 200618 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 14 augustus 200618 jaren comment_489395 Ik heb 'n vraagje: zijn er ook multiplayer dingen in GTA:SA???? of zijn die er nietEn nog iets: hoe zorg je dat je eigen gang met jouw meegaat in een auto of op een motor en dat je zo andere gangmembers kan afknallen???? of kan dit niet Ik wil dit spel nl. graag hebben. P.S. Kan ik beter wachten op GTA:IV of niet..... VRAAG1: ja die bestaan, MTA en SA-MP. VRAAG2: mik met een geweer op zo'n groen mannetje en druk dan op G of H. groet kristof01 edit: -Matthijs- was me voor. Bewerkt: 14 augustus 200618 jaren door kristof01
Geplaatst: 14 augustus 200618 jaren comment_489399 GTA 4 moet je nog een jaar op wachten, maar SA is nu wel een goed spel om te spelen. Zal niet gaan vervelen.
Ik heb 'n vraagje: zijn er ook multiplayer dingen in GTA:SA???? of zijn die er niet
En nog iets: hoe zorg je dat je eigen gang met jouw meegaat in een auto of op een motor en dat je zo andere gangmembers kan afknallen???? of kan dit niet
Ik wil dit spel nl. graag hebben.
P.S. Kan ik beter wachten op GTA:IV of niet.....