August 14, 200619 yr Kan iemand mij helpen met de missie Amphibious Assault? Althans, ik wil hem graag doen, maar ik krijg een melding dat ik meer ervaring met water moet hebben ofzo. Hoe krijg ik die "Ervaring"? Alvast bedankt. Onderaan staat ook een savegame voor als je zelf even naar de melding wilt kijken.. GTASAsf1.b
August 14, 200619 yr Hiervoor heb je wel 20% 'lung capacity' nodig, die lung capacity krijg je als je vaak zwemt. Je hebt waarschijnlijk nu nog niet zoveel. Je moet steeds gaan duiken, je moet onder het water gaan totdat het balkje 3 kwart leeg is, daarna moet je weer omhoog. Dit herhaal je meerdere keren totdat je een melding krijgt dat je lung capacity is verhoogd. Je moet ongeveer 3 keer die melding krijgen voor ongeveer 20%. Als je dit doet kun je die missie toch nog zelf doen, succes! Edited August 14, 200619 yr by -Matthijs-
August 14, 200619 yr Ja ik ben gewoon de zee ingedoken en zoveel mogelijk gaan duiken. Leuke missie is dat trouwens
August 15, 200619 yr Wat moest je toen ook alweer doen? Dat kun je allemaal op WikiGTA vinden: *KLIK*
Kan iemand mij helpen met de missie Amphibious Assault?
Althans, ik wil hem graag doen, maar ik krijg een melding dat ik meer ervaring met water moet hebben ofzo.
Hoe krijg ik die "Ervaring"?
Alvast bedankt.
Onderaan staat ook een savegame voor als je zelf even naar de melding wilt kijken..
GTASAsf1.b