November 1, 200421 yr Author Die ''Boxville'' staat als je naar de training-gym kijkt, rechts van je..Dan druk je R3 en ga je zoeken naar huizen met een geel driehoekje ervoor.. sluiten maar...
November 2, 200421 yr Author ik heb nu zown "boxville" busje heb de "robbing uncle sam" missie gedaan en toch kenk niet tussen 22:00 en 6:00 inbreken sjeezzz....
November 2, 200421 yr Author en dat is t enigste busje waarmee je kan inbreken??? ik ga t vanmiddag proberen thanx
November 3, 200421 yr in Los Santos is een gym daarnaast is een perkje met huizen daar staat ie en dat is t enigste busje waarmee je kan inbreken??? ik ga t vanmiddag proberen thanx heb je hem al gevonden anders veel suc6 maar kan je alleen met de Boxville inbreken Edited November 3, 200421 yr by gangster
November 4, 200421 yr maar kan je alleen met de Boxville inbreken Yep en enkel nadat je de missie van Ryder gedaan hebt "Home invasion" greetz
November 4, 200421 yr Author ik kan alleen inbreken met de boxville die vlakbij de gym staat... maar anyway, het is een beste manier om je stuivers te verdienen!! 1 run: 8000 piekies!!!!
November 5, 200421 yr ik kan alleen inbreken met de boxville die vlakbij de gym staat...maar anyway, het is een beste manier om je stuivers te verdienen!! 1 run: 8000 piekies!!!! nou das wel de moeite waard
Edited by SUPERKoRT