Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

foto-oportunities

hey hallo iedereen ik snap niet wat je moet fotograferen bij die foto-opportunities in ieder geval als iemand het weet zeg het me dan a.u.b alvast bedankt

Featured Replies

hey hallo iedereen ik snap niet wat je moet fotograferen bij die foto-opportunities in ieder geval als iemand het weet zeg het me dan a.u.b alvast bedankt

Op verschillende plaatsen in San Fierro zijn de zogenaamde photo-opportunities te vinden. Hiervoor heb je een fototoestel nodig. Op de plaatsen waar je de photo-opportunities kunt vinden zie je normaal gesproken niets. Alleen zie je als je 's avonds zoekt een gloed geloof ik. Maar als je door een camera kijkt zie je een tekentje. Die moet je fotograferen. Er zijn in totaal 50 van die PO's te vinden in San Fierro. Klik hier voor een kaartje met alle PO's erop. Als je op de bolletjes klikt van een PO, zie je ook screens, zodat je weet hoe die PO's eruit zien als je door een camera kijkt. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust!

Het kan ook zijn dat je de missie Photo Opportunity bedoelt. Daar moet je verschillende mensen fotograferen. Het gezicht dus. Je moet goed inzoomen. En gelijk de foto trekken als je het gezicht in beeld hebt. Vooral bij de laatste, want die zie je maar eventjes van voren. Klik hier voor meer informatie daarover.

Edited by Dutchy3010

• Author

ok bedankt dutchy kga het morgen ofzo... uitproberen

EDIT:jij ook bedankt lord of war

Edited by moechy

• Author

hier mag een :slotje: op hoor

>>> Door GTA-Sheep: Stel gerust je vragen op dit forum en laat de mensen je helpen. Het sluiten/openen etc van topics regelen wij voor je. Daar hoef je dus niet meer om te vragen...<<<