Hey ik kan nu al gebouwen modelen en ingame krijgen maar ik ben nu eens begonnen met een fiets te modelen in sketchup (maakt niet uit ik ga binnenkort 3dsMax leren) en ik convert ze ook via 3dsMax naar SA. Nu heb ik dus al een auto, vliegtuig en nu dus fiets 'uit elkaar gehaald' in 3dsMax, ik heb het nu over de DFF. Ik zie dan dus die dummy's en dat gedeelte snap ik. Ik heb het nu even over die fiets. Bepaalde gedeeltes zoals "wheel" en "handlebars" snap ik allemaal. "chassis" verwijst naar het model zelf... maar wat is de "chassis_vlo" eigenlijk? Is dat de .COL? En waarom is de "chassis_vlo" zo hoekerig?
Hieronder heb ik een lijstje met de onderdelen van de "bike.dff". Correct me if I'm wrong.
-Chassis > het model dat je ingame ziet als je erop rijdt enz.
-Wheel_front > voorwiel
-Wheel_rear > achterwiel
-Chainset > trapperbeugels
-Pedal_r > rechtertrapper
-Pedal_l > linkertrapper
-Handlebars > stuur
-Forks_front > voorvork
'kubusjes':
-Headlights > voorlichten
-Bargrip > plaats waar de bestuurder het stuur vasthoudt met zijn rechterhand
-Ped_frontseat > plaats waar de bestuurder zit
-Taillights > achterlichten
Nu heb ik nog 3 dingen over:
-Kubusje (dummy...?) genaamd "bike"
-Kubusje genaamd "chassis_dummy"
-"chassis_vlo" wat niet meer is dan het frame, platte wielen, voorvork en zitvlak in vierkante vorm
En heeft die "chassis_vlo" ook textures?
Wat houden die laatste drie dingen in? Uitleg a.u.b!!!
Hey ik kan nu al gebouwen modelen en ingame krijgen maar ik ben nu eens begonnen met een fiets te modelen in sketchup (maakt niet uit ik ga binnenkort 3dsMax leren) en ik convert ze ook via 3dsMax naar SA. Nu heb ik dus al een auto, vliegtuig en nu dus fiets 'uit elkaar gehaald' in 3dsMax, ik heb het nu over de DFF. Ik zie dan dus die dummy's en dat gedeelte snap ik. Ik heb het nu even over die fiets. Bepaalde gedeeltes zoals "wheel" en "handlebars" snap ik allemaal. "chassis" verwijst naar het model zelf... maar wat is de "chassis_vlo" eigenlijk? Is dat de .COL? En waarom is de "chassis_vlo" zo hoekerig?
Hieronder heb ik een lijstje met de onderdelen van de "bike.dff". Correct me if I'm wrong.
-Chassis > het model dat je ingame ziet als je erop rijdt enz.
-Wheel_front > voorwiel
-Wheel_rear > achterwiel
-Chainset > trapperbeugels
-Pedal_r > rechtertrapper
-Pedal_l > linkertrapper
-Handlebars > stuur
-Forks_front > voorvork
'kubusjes':
-Headlights > voorlichten
-Bargrip > plaats waar de bestuurder het stuur vasthoudt met zijn rechterhand
-Ped_frontseat > plaats waar de bestuurder zit
-Taillights > achterlichten
Nu heb ik nog 3 dingen over:
-Kubusje (dummy...?) genaamd "bike"
-Kubusje genaamd "chassis_dummy"
-"chassis_vlo" wat niet meer is dan het frame, platte wielen, voorvork en zitvlak in vierkante vorm
En heeft die "chassis_vlo" ook textures?
Wat houden die laatste drie dingen in? Uitleg a.u.b!!!

Bewerkt: door Puma