August 16, 200619 yr Als ik in de map editor ergens een nieuw object plaats komt ie er wel maar hoe draai ik hem? hij kan omhoog, omlaag, vooruit en achteruit, maar hoe draai ik hem??
August 17, 200619 yr je moet eerst dubbel klikken op een object zodat die rood wordt en dan ga je naar het tapblad item daar zie je eerst XYZ en daar onder het rotatie XYZ
Als ik in de map editor ergens een nieuw object plaats komt ie er wel maar hoe draai ik hem?
hij kan omhoog, omlaag, vooruit en achteruit, maar hoe draai ik hem??