Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42192 K moet een of andere missie doen waar je een harvester moet jatten maar ik ga telkus dood iemand tips of doe ik iets verkeerd?? Greetzz Dennis
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42198 probeer gewoon in 1 keer door te rijden naar die harvester gewoon vol gas spring je over dat hekje knal die boer neer die dan voor je staat en jat de harvester en dan zo snel mogelijk met de harvester weg en rij onder tussen de boeren dood die in je weg komen :lol: leuk effect geeft dat
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42498 welke missie is dat en waar vind je de harvester ergens
Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42507 Gewoon niet door de boerderij gaan rijden/lopen ipv loop je langs het hek waar de harvester bezig is, daarna mol je een paar luitjes en dan pas rijd je door de boerderij weggetje over mensen heen en het leuke je ziet dan lichaamsdelen in het rond vliegen.
Geplaatst: 2 november 200420 jaren comment_42581 Wel geinig met die harvester als je zo'n boer aanrijd zie je lekker bloed B)
Geplaatst: 2 november 200420 jaren comment_42638 ja nu rijden er harvesters rond na die missie maar ik kan er niet in ze zijn op slot
Geplaatst: 2 november 200420 jaren comment_42651 ja nu rijden er harvesters rond na die missie maar ik kan er niet in ze zijn op slot Ja idd had ik ook maar na dat ik naar lasvanturas kon en probeerde met toeval weer in zon harvester te komen en hij ging er in zelfde met de vliegtuigen op het vliegveld daar zaten ook op slot maar nu ni9et meer
K moet een of andere missie doen waar je een harvester moet jatten maar ik ga telkus dood iemand tips of doe ik iets verkeerd??
Greetzz Dennis