Jump to content
Geplaatst:
comment_492179

logsnelda1.png

Welkom in het 'Grand Theft Auto San Andreas V(ersie)2' topic. Sinds een geruime tijd zijn een drietal Grand Theft Auto fans bezig geweest met het behalen van de missie's voor Gta San Andreas. SummerBase, -Matthijs- en Typhoon zijn het project gestart, omdat er steeds meer vraag is naar Versie 2 savegames voor de populaire game: 'San Andreas'. Wij hebben hiervoor een eigen privé project opgestart waar (bijna) niemand van af wist. Je kunt in dit topic de savegame's vinden van 'Los Santos', 'Bad Lands', 'San Fierro' en 'Las Venturas' om het lokaal samen te vatten de complete Storyline. Wij hebben het met plezier gedaan en wij hopen ook dat jullie hier wat aan hebben! Veel plezier met het gebruiken van deze Service!

- - -

Hoe zet je een Savegame in het spel San Andreas?

1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op.

2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C).

3) Ga naar: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'.

4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V)

5) Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'.

6) Onze Savegame's zijn standaard slot 1 dus die kun je openen.

Hoe pak je een .rar uit?

1) Open of download Winrar, dit programma download je op: 'RarLabs'.

2) Ga naar Bestand (file) > Archief (archive) openen. En zoek het desbetreffende .rar bestand.

3) Sleep dan de savegame (GTAsasf1.b) naar het bureaublad.

4) De savegame is uitgepakt, lees anders ook even de Readme!

Hoe werkt het, en hoe zit dit topic in elkaar?

1) Als je bijvoorbeeld de Savegame Vertical Bird download, dan is deze missie behaald.

2) Je hoeft dus niet nog een keer die Vertical Bird te behalen, want die heb je al!

3) Lees hierboven hoe je de pakketen uit pakt! Veel succes!

-- -- --

lossantosid5.png
  • In The Beginning
  • Big Smoke (Cut Scene)
  • Sweet and Kendl

Beloning: Respect +

Savegame: In the beginning

----------

• Ryder
    Savegame: Ryder
    ----------
  • Tagging up Turf
    Beloning: $200,- | Respect +
    Savegame: Tagging up Turf
    ----------
  • Cleaning the Hood
    Savegame: Cleaning the Hood
    ----------
  • Drive-thru
    Beloning: $200,- | Respect +
    Savegame: Drive-thru

• Nines and AK's
    Savegame: Nines and AK's
    ----------
  • Drive-By
    Beloning: $500 | Respect +
    Savegame: Drive-By
    ----------
  • Sweet's Girl
    Savegame: Sweet's Girl
    ----------
  • Cesar Vialpando
    Beloning: Inzet ($) | Respect +
    Savegame: Cesar Vialpando
    ----------
  • Home Invasion
    Savegame: Home Invasion

Bewerkt: door VWO-er
Update: tags.

• Reacties 176
  • Bezichtigingen 63.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_563786
wa is versie 2 ?

Er zijn 2 versies van GTA San Andreas, één waarin wel gemod kan worden (versie 1), en één waarin er niet gemod kan worden (versie 2). Je kunt dit vinden door onderin het menu te kijken, daar zie je óf niets (versie 1) of versie 2 staan.

Geplaatst:
comment_567604

Het is misschien een domme vraag, maar als ik dus End of the line download zijn alle missie's gedaan?

Maar moet ik dan wel al die andere dingen nog doen zoals brandweer spelen lol enzovoorts :o ?

Geplaatst:
comment_567617

De brandweermissies en dergelijke behoren tot de submissies. Dat zijn missies die niet tot de storyline behoren; deze zijn dus niet gedaan en mag je zelf doen :cya:

EXTRA info:

Deze dingen zijn (mogelijk) nog niet gedaan:

• Daten
  • Brandweermissies, Ambulancemissies, Politiemissies, Koeriersmissies en andere submissies
  • Wang Cars
  • De scholen
  • De Zero-missies
  • De Heist-missies
  • De verzamelobjecten; hidden sprays, photo opportunities enz.

Bewerkt: door VWO-er

Geplaatst:
comment_569470
De brandweermissies en dergelijke behoren tot de submissies. Dat zijn missies die niet tot de storyline behoren; deze zijn dus niet gedaan en mag je zelf doen :cya:

EXTRA info:

Deze dingen zijn (mogelijk) nog niet gedaan:

• Daten
  • Brandweermissies, Ambulancemissies, Politiemissies, Koeriersmissies en andere submissies
  • Wang Cars
  • De scholen
  • De Zero-missies
  • De Heist-missies
  • De verzamelobjecten; hidden sprays, photo opportunities enz.

Ok, bedankt voor je antwoord :)

Die save is trouwens top :tu:

Geplaatst:
comment_575029

ik heb een heel GROOT probleem als ik een save game download voor v1 dan doet hij het niet en als ik een savegame download voor v2 doet hij het ook niet hmmm hoe kan dit?

alvast bedankt _O_

Geplaatst:
comment_575041
ik heb een heel GROOT probleem als ik een save game download voor v1 dan doet hij het niet en als ik een savegame download voor v2 doet hij het ook niet hmmm hoe kan dit?

alvast bedankt _O_

Welke versie heb je? Ik raad je aan deze patch even te instaleren, die zorgt ervoor dat je V1 krijgt, dan weet je dat zeker. Ook krijg je dan meer mogelijkheden je kan bijvoorbeeld ook modden of MTA spelen. Daarna kan je van deze site een savegame halen voor V1. Als hij het niet doet moet je hier weer even aan de bel trekken.

Geplaatst:
comment_575554

owja ik heb een no dvd gebruikt

>>> Door Dutchy3010: Dan mogen we je er helaas niet mee helpen. Een no-dvd-crack is op zich niet illegaal, maar omdat je er wel dingen mee kunt doen die illegaal zijn, hebben we besloten dat hier niet over gepraat wordt :).<<<

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_587928
maar zijn alle dingen die je hiervoor zou moeten hebben vrijgespeeld zowals de ammu-nation nu ook vrij gespeeld??

Ik snap niet precies wat je bedoeld, maar deze savegame zijn door SummerBase, Matthijs en mijzelf gehaald, we hebben dus gewoon de missies gehaald, daar heb je ook beloningen voor gekregen. De Ammu-nation die na de 'Doberman' missie open gaat is bij deze savegame ook gewoon open. Dit is dus precies hetzelfde als wanneer jij het zou halen. Er zijn geen cheats of dergelijke gebruikt en de savegames zijn ook niet schadelijk voor je pc. Om kort op je antwoord antwoord te geven: Ja.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.