Jump to content
Geplaatst:
comment_492179

logsnelda1.png

Welkom in het 'Grand Theft Auto San Andreas V(ersie)2' topic. Sinds een geruime tijd zijn een drietal Grand Theft Auto fans bezig geweest met het behalen van de missie's voor Gta San Andreas. SummerBase, -Matthijs- en Typhoon zijn het project gestart, omdat er steeds meer vraag is naar Versie 2 savegames voor de populaire game: 'San Andreas'. Wij hebben hiervoor een eigen privé project opgestart waar (bijna) niemand van af wist. Je kunt in dit topic de savegame's vinden van 'Los Santos', 'Bad Lands', 'San Fierro' en 'Las Venturas' om het lokaal samen te vatten de complete Storyline. Wij hebben het met plezier gedaan en wij hopen ook dat jullie hier wat aan hebben! Veel plezier met het gebruiken van deze Service!

- - -

Hoe zet je een Savegame in het spel San Andreas?

1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op.

2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C).

3) Ga naar: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'.

4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V)

5) Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'.

6) Onze Savegame's zijn standaard slot 1 dus die kun je openen.

Hoe pak je een .rar uit?

1) Open of download Winrar, dit programma download je op: 'RarLabs'.

2) Ga naar Bestand (file) > Archief (archive) openen. En zoek het desbetreffende .rar bestand.

3) Sleep dan de savegame (GTAsasf1.b) naar het bureaublad.

4) De savegame is uitgepakt, lees anders ook even de Readme!

Hoe werkt het, en hoe zit dit topic in elkaar?

1) Als je bijvoorbeeld de Savegame Vertical Bird download, dan is deze missie behaald.

2) Je hoeft dus niet nog een keer die Vertical Bird te behalen, want die heb je al!

3) Lees hierboven hoe je de pakketen uit pakt! Veel succes!

-- -- --

lossantosid5.png
  • In The Beginning
  • Big Smoke (Cut Scene)
  • Sweet and Kendl

Beloning: Respect +

Savegame: In the beginning

----------

• Ryder
    Savegame: Ryder
    ----------
  • Tagging up Turf
    Beloning: $200,- | Respect +
    Savegame: Tagging up Turf
    ----------
  • Cleaning the Hood
    Savegame: Cleaning the Hood
    ----------
  • Drive-thru
    Beloning: $200,- | Respect +
    Savegame: Drive-thru

• Nines and AK's
    Savegame: Nines and AK's
    ----------
  • Drive-By
    Beloning: $500 | Respect +
    Savegame: Drive-By
    ----------
  • Sweet's Girl
    Savegame: Sweet's Girl
    ----------
  • Cesar Vialpando
    Beloning: Inzet ($) | Respect +
    Savegame: Cesar Vialpando
    ----------
  • Home Invasion
    Savegame: Home Invasion

Bewerkt: door VWO-er
Update: tags.

• Reacties 176
  • Bezichtigingen 63.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1044608

Dat is (zonder de nodige SCM-modificaties) niet mogelijk. Ik meende dat hier wel aan gewerkt wordt/is, maar bij de eerste missie kan dat (zonder die mod) niet. Daarnaast is het ook zo dat het bestandje waar je de modificaties aan doet, ook je versie bepaalt. Als je die dus verandert, zal je geen V2 (en ook niet V1) hebben.

Link:

SCM-Modding Forum

Bewerkt: door VWO-er

Geplaatst:
comment_1044648
... je in alle eilanden kan komen,alle kledingshops etc maar die nog bij de eerste missie is (big smoke)...
Dan moet je tijdens het beginfilmpje, vlak voordat je uit de politieauto wordt gegooid, de jetpack cheat invoeren. De wegen zijn nog geblokkeerd en je krijgt nog steeds een wanted level voorbij die blokkades, maar alle toegankelijke gebouwen zijn dan allemaal toegankelijk. Voor die wanted level is uiteraard ook een cheat. :7

>SA cheats op WikiGTA<

>SA glitches en bugs op WikiGTA< (daar staat het ook vermeld)

Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Geplaatst:
comment_1053991

Ik heb ook iets vreemds. Ik heb nu V2, maar ik wou modden. Toen heb ik de downgrade patch gebruikt. Ik kon toen wel modden, maar ik kon geen V2 savegames meer gebruiken ( :duh: ) maar V1 savegames kon ik ook niet meer gebruiken! Hoe komt dat? Ik ging daarna gewoon de storyline spelen. Tevens, daarna heb ik de n00bmod geinstalleerd. Ik was ongeveer halverwege de Los Santos missies maar nu kon ik die savegames ook niet openen! Nou, dacht ik, beginnen we weer overnieuw. Maar toen ik bij de missie: Drive-Thru was, en ik in de marker bij het restaurant reed, bleef het spel vastzitten! Ik dacht, we proberen het nog een keer. Ik startte SA weer opnieuw op en deed de missie nog eens. Weer hetzelfde probleem. Toen ging ik gewoon weer terug naar V2, maar ik wil nog wel weten hoe het kwam.

Geplaatst:
comment_1054716

Zoals senneken hierboven zei, met de N00bmode kun je sowieso geen savegames van V1 of V2 spelen aangezien deze mod op een andere main.scm draait. Overigens crasht N00bmode altijd bij de missie Drive-Thru, dus je kunt de N00bmode het beste weer verwijderen (als je missies wilt doen met die mod in ieder geval).

Je savegame probleem... Na het patchen zou je gewoon V2 savegames moeten kunnen spelen. Je gaf aan dat je N00bmode later pas hebt geïnstalleerd, dus normaal gesproken zouden V2 savegames moeten werken. Download de V2 Files en je zal weer V2 savegames kunnen spelen.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1080245
Hoe weet ik welke versie ik heb :?

De versie voor je savegame kun je herkennen door naar de grootte van het bestand script.img in je data/script map te kijken. Is dit bestand 568 kB, dan heb je V1. Is dit bestand 562 kB, dan heb je V2. Op basis daarvan kun je de geschikte savegame downloaden uit het V1 savegames topic of het V2 savegames topic. :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1093027

Knap werk.

Ik zou graag gebruik maken van de "Learn to Fly".

Heb het gedownload, ge-unzipped met WinRar. OK.

Ik wilde het dan in de map GTA San Andreas User Files zetten, maar die staat gwn NIET bij Mijn Documenten.

Ik heb heel mijn PC afgezocht, nergens te vinden.

Zou het aan mijn Vista liggen? Op onze oude PC vond ik het mapje wel (maar daar is GTA SA te traag)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1118610

Hee, goedwerk!, Alleen als ik eentje download, enzo, en in Gta san andreas user files plaats,

dan crasht me gta, en ik heb echt v2.

Willen jullie me helpen? :eten:

Echt recpect voor dit _O_ [ oeps bij verkeerde geplaats ], t gaat over savegames ] :-(

Bewerkt: door Wesserd12

• 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.