Geplaatst: 18 augustus 200618 jaren comment_492220 Heej iedereen ik had een vraagje staan de tune onderdelen van sanandreas in de gta 3 img zo ja welke namen wil ze graag gebruiken om een auto van vc te tunen. Bedankt alfast
Geplaatst: 18 augustus 200618 jaren comment_492229 dat is het eerste wat in het gat3.img bestant sit. het is bbb_... tot en met wheel... exh.. = uitlaten fbmp.. = de voor bumper nto.. = nitro (die vlesen) rbmp.. = achter bumper rf.. = van die dakjes op het dak spl.. = spoiler wg.. = ?? wheel.. = banden, velgen
Geplaatst: 18 augustus 200618 jaren comment_492317 wg = die soort van bumpers aan de zijkant onder aan je deur, ik kon ff niet op de naam komen maar ik hoob dat je t zo ook snapt
Geplaatst: 18 augustus 200618 jaren comment_492386 wg = die soort van bumpers aan de zijkant onder aan je deur,ik kon ff niet op de naam komen maar ik hoob dat je t zo ook snapt Dit noem je Side Skirts, letterlijk vertaalt betekent dit 'Zij-rokken', maar er wordt zijstukken mee bedoeld.
Heej iedereen ik had een vraagje staan de tune onderdelen van sanandreas in de gta 3 img zo ja welke namen
wil ze graag gebruiken om een auto van vc te tunen.
Bedankt alfast