Jump to content
Geplaatst:
comment_82426

post hier welke mobiel je hebt het liefst ook met een foto erbij en een lijst wat ie allemaal kan (technische gegevens) of beschrijving. Ok hier is de mijne dan:

Siemens MC60:

mg_si_b438.jpg

Tecnische Gegevens:

Klik Hier

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 154.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1309900

Ik heb de Samsung C260

mobiel

specs zijn laag, je kan er mee bellen en SMS'en en mee internetten(met WRTS), maar ik gebruik hem bijna nooit, dus ik investeer weinig in mobieltjes, deze kreeg ik BTW van m,n tante en zij kreeg hem via een erfenis

Geplaatst:
comment_1310556

Ik heb op dit moment 2 mobieltjes, aangezien er vaak mobieltjes in de klas worden afgepakt heb ik er toch maar 2, 1'tje heb ik er gekregen van m'n ex-moeder.

De Samsung U600

samsung-u600-01.gif

En de Sony Ericsson Walkman Phone oftewel de W8001

sony-ericsson-w810.jpg

Zoals je kunt zien heb ik een zelfde mobiel als Tha-Ran maar ik heb deze in het zwart-oranje. :Y

Geplaatst:
comment_1315049
Ik heb op dit moment 2 mobieltjes, aangezien er vaak mobieltjes in de klas worden afgepakt heb ik er toch maar 2, 1'tje heb ik er gekregen van m'n ex-moeder.

De Samsung U600

-

En de Sony Ericsson Walkman Phone oftewel de W8001

sony-ericsson-w810.jpg

Zoals je kunt zien heb ik een zelfde mobiel als Tha-Ran maar ik heb deze in het zwart-oranje. :Y

Die heb ik ook gehad, maar nu heb ik een LV Vieuwty.

lg-viewty.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.