Jump to content
Geplaatst:
comment_82426

post hier welke mobiel je hebt het liefst ook met een foto erbij en een lijst wat ie allemaal kan (technische gegevens) of beschrijving. Ok hier is de mijne dan:

Siemens MC60:

mg_si_b438.jpg

Tecnische Gegevens:

Klik Hier

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 154.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_851110
Ik ben hier een van de zeldzame die er helemaal geen één heeft. Het kost me veel te veel geld, als ik zie hoeveel m'n broers en zussen erdoorheen gejaagd hebben ga ik er voorlopig nog geen één kopen. Het grappige is dat er in m'n klas nog maar 3 jongens zijn (incl. ik) die er nog geen één hebben. Áls ik er een zou nemen werd het denk ik nog altijd een ouderwetse Nokia 3310.

Maakt nix uit Baffie, ik vind Mobiel's ook maar overbodig, ik vindt gwoon dat je d'r nix aan hebt!

Geplaatst:
comment_852360

ik vind het eigenlijk ook overbodig maar als ik er een nodig heb dan wil ik een koelkast :D

dingen op de mobiel die ik overbodig vind

camera

MP3

en dat soort rotzooi.

PS:ik heb er ook geen een.

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
comment_859715

Misschien wel leuk om te melden dat ik geen mobiel heb. Ik ga met bijna alle nieuwe uitvindingen mee, maar mobiel heeft me nog nooit getrokken. Ik vind het altijd handig als iemand er ééntje bij zich heeft, maar ik moet er niet aan denken er zelf eentje te hebben. Ik heb er wel eens over gedacht om een hele simpele met alleen bellen&sms te kopen, maar helemaal niet bevalt me ook perfect.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.