Jump to content
Geplaatst:
comment_82426

post hier welke mobiel je hebt het liefst ook met een foto erbij en een lijst wat ie allemaal kan (technische gegevens) of beschrijving. Ok hier is de mijne dan:

Siemens MC60:

mg_si_b438.jpg

Tecnische Gegevens:

Klik Hier

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 154.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1012738

Omdat ik volgend jaar naar mijn nieuwe school ga(zit nu in groep 8) krijg ik een mobiel.

Maar ik weet dus echt niet welke ik moet nemen.

Dit moet erop zitten.

mp3 als het kan hoeft niet ik heb een goede.

Niet groot maar niet mini toetsen.

Dat was het wel.

Alvast bedankt

Geplaatst:
comment_1012752
Omdat ik volgend jaar naar mijn nieuwe school ga(zit nu in groep 8) krijg ik een mobiel.

Maar ik weet dus echt niet welke ik moet nemen.

Dit moet erop zitten.

mp3 als het kan hoeft niet ik heb een goede.

Niet groot maar niet mini toetsen.

Dat was het wel.

Alvast bedankt

Neem dan een Sony Ericsson. Daar zit alles op wat jij wilt. En, als je een Sony Ericsson neemt, is het ook goede kwaliteit. :) En het zijn normale toetsen. Je kan er ook foto's mee maken. :puh:

Neem is een kijkje op deze site. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1024635
Neem dan een Sony Ericsson. Daar zit alles op wat jij wilt. En, als je een Sony Ericsson neemt, is het ook goede kwaliteit. :) En het zijn normale toetsen. Je kan er ook foto's mee maken. :puh:

Neem is een kijkje op deze site. ;)

HELEMAAL MEE EENS x'D (Y)

Ikzelf heb de sony ericsson k550i Supergsm :puh: Je kan er fotos mee maken 2MP , internet , televisie, bluetooth, 70 MB geheugen -> uitbreidbaar met een memo-stick :D

Bewerkt: door Scarcetti

Geplaatst:
comment_1024936

heb nu nog de nokia n70

20060207-nokia-n70.jpg

maar ik ga binnenkort de nieuwste iphone halen de iphone 3g (komt volgende maand uit 11 julie)

iphone-abonnement-zoom.jpg

kan echt niet wachten op deze tel. echt een vette mooie handige telefoon (ik vind dit persoonlijk tot nu toe nog de mooiste tel. ooit gemaakt)

Geplaatst:
comment_1026191
Ik zit in groep 8. krijg in de 1ste een mobile.

maar welke. er zijn tegenwoordig zoveel keuze's _O_

Neem dezelfde telefoon als ik hem, zie post boven jou post. Is een erg goede telefoon, en er zit van alles op. Camera, MP3, Radio, Agenda enz.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.