Jump to content
Geplaatst:
comment_82426

post hier welke mobiel je hebt het liefst ook met een foto erbij en een lijst wat ie allemaal kan (technische gegevens) of beschrijving. Ok hier is de mijne dan:

Siemens MC60:

mg_si_b438.jpg

Tecnische Gegevens:

Klik Hier

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 154.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1400670
Ik heb een vraagje over de N82 , in welke map moet ik alle muziek stoppen. Want ik stop het in de map : Sounds maar dan ziet mijn telefoon ze alleen als beltoon... ?

In de map Music.

Als deze niet bestaat, zelf aanmaken met die naam. :puh:

Ik heb laatst de Nokia 5800 gekregen bij mn abbo verlenging.

nokia-5800.jpg

Bevalt me beter dan mn n78 en n96. :D

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
comment_1401569
@ Evo_Des bedoel je niet samsung Star?? :7

Nee die bedoel ik niet nee. Ik weet verdomme toch wel welke telefoon ik heb..

Nou euhm ik heb dezelfde telefoon en in de winkel werd die de star genoemt niet de Player one. :7

Hmmm ik heb is gekeken op google volgens mij wordt hij soms ook de Player One genoemt.

Mijn fout. :$

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_1401764

Ik heb al een tijdje een Sony Ericsson V630i. Goedkoop (€100) telefoontje met een hoop opties, en een mooi uiterlijk. Naar mijn idee zijn geld meer als waard, en ik raad 'm dan ook aan iedereen aan :Y.

sonny-ericson_v630isicasti_6588.jpg

Ik heb de witte variant ;)

Geplaatst:
comment_1401872
@ Evo_Des bedoel je niet samsung Star?? :7

Nee die bedoel ik niet nee. Ik weet verdomme toch wel welke telefoon ik heb..

Nou euhm ik heb dezelfde telefoon en in de winkel werd die de star genoemt niet de Player one. :7

Hmmm ik heb is gekeken op google volgens mij wordt hij soms ook de Player One genoemt.

Mijn fout. :$

:schater:

De Star is een variant op de One..

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1416270

Ik heb nu de LG viewty, maar die heeft gewoon een kut touchscreen, niet gevoelig en je moet er hard op rammen niet echt handig voor bijvoorbeeld te smsen of op internet te zitten.

Maar na de vakantie ga ik waarschijnlijk een iPhone 3GS kopen als het mag van mijn ouders. Heb nu al een iPod touch dus ben al bekend met het besturingssyteem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.