Geplaatst: 17 januari 200520 jaren comment_82426 post hier welke mobiel je hebt het liefst ook met een foto erbij en een lijst wat ie allemaal kan (technische gegevens) of beschrijving. Ok hier is de mijne dan: Siemens MC60: Tecnische Gegevens: Klik Hier
Geplaatst: 27 juni 201014 jaren comment_1680148 Had ik al eerder gezegd; de Apple iPhone 3G, maar ik ben van plan hem te gaan verkopen en dan een iPhone 4 te gaan kopen. Ik vind de Iphone 4 een mooi ding, alleen met een abonnement van 55 euro per maand weet ik het niet...
Geplaatst: 1 juli 201014 jaren comment_1682464 Ik koop niet super vaak een nieuwe mobiel (dus niet om het jaar of zo zoals sommigen wel doen, lol), dus ik kan ook niet echt veel reageren hier. Maar ik ben nu de eigenaar van de Samsung Jét. Geweldige mobiel .
Geplaatst: 1 juli 201014 jaren comment_1682576 Wat vinden jullie het nr #1 GSM merk? Ik denk dat Samsung op het moment wel erg hoog staat. LG en HTC zijn ook heel opkomend, alleen veel bugs bij LG. Apple, Blackberry en HTC. Ik merk sinds de opkomst van de smartphones juist dat Samsung en Sony Ericsson erg afzakken. Terwijl dat de merken waren die tijdens de cameraphone tijd heel erg opkwamen. Ja, als je het over de échte gadgets gaat hebben... Nokia staat ook nog wel hoog. Ze hebben niet echt gadget phones, maar als je meer de zakelijke kant op kijkt zie je dat heel veel mensen (voornamelijk oudere) een Nokia hebben.
Geplaatst: 2 juli 201014 jaren comment_1683034 Wat vinden jullie het nr #1 GSM merk? Ik denk dat Samsung op het moment wel erg hoog staat. LG en HTC zijn ook heel opkomend, alleen veel bugs bij LG. Apple, Blackberry en HTC. Ik merk sinds de opkomst van de smartphones juist dat Samsung en Sony Ericsson erg afzakken. Terwijl dat de merken waren die tijdens de cameraphone tijd heel erg opkwamen. Ja, als je het over de échte gadgets gaat hebben... Nokia staat ook nog wel hoog. Ze hebben niet echt gadget phones, maar als je meer de zakelijke kant op kijkt zie je dat heel veel mensen (voornamelijk oudere) een Nokia hebben. Uhu, m'n vader had voorheen ook een Nokia, echt zakelijk ingesteld, maar tegenwoordig héb je gewoon een iPhone/blackberry ipv een Nokia...
Geplaatst: 8 juli 201014 jaren comment_1686465 Samsung C3050 - MP3-speler - VGA-camera - Bluetooth - MMS Goede gsm, goede verhouding tussen prijs en kwaliteiten.
Geplaatst: 17 juli 201014 jaren comment_1692265 Nog steeds een KPN C4. Maar ik gebruik hem ook nooit. Maar kan er wel alles mee. Op Internet, Camera, Bellen, SMSen.
Geplaatst: 18 juli 201014 jaren comment_1693059 Uhu, m'n vader had voorheen ook een Nokia, echt zakelijk ingesteld, maar tegenwoordig héb je gewoon een iPhone/blackberry ipv een Nokia... Blackberry heb je al jaren in het zakenleven. Als je privé bedoelt, ja daar komen ze inderdaad steeds meer voor. Ik denk dat mijn volgende mobiel ook een BB wordt.
Geplaatst: 23 juli 201014 jaren comment_1695402 Samsung Jét veel beter dan mijn vorige telefoon de Samsung Star.
post hier welke mobiel je hebt het liefst ook met een foto erbij en een lijst wat ie allemaal kan (technische gegevens) of beschrijving. Ok hier is de mijne dan:
Siemens MC60:
Tecnische Gegevens:
Klik Hier