Jump to content
Geplaatst:
comment_82426

post hier welke mobiel je hebt het liefst ook met een foto erbij en een lijst wat ie allemaal kan (technische gegevens) of beschrijving. Ok hier is de mijne dan:

Siemens MC60:

mg_si_b438.jpg

Tecnische Gegevens:

Klik Hier

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 154.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1682576

Wat vinden jullie het nr #1 GSM merk? Ik denk dat Samsung op het moment wel erg hoog staat. LG en HTC zijn ook heel opkomend, alleen veel bugs bij LG.

Apple, Blackberry en HTC. Ik merk sinds de opkomst van de smartphones juist dat Samsung en Sony Ericsson erg afzakken. Terwijl dat de merken waren die tijdens de cameraphone tijd heel erg opkwamen.

Ja, als je het over de échte gadgets gaat hebben... :puh:

Nokia staat ook nog wel hoog.

Ze hebben niet echt gadget phones, maar als je meer de zakelijke kant op kijkt zie je dat heel veel mensen (voornamelijk oudere) een Nokia hebben.

Geplaatst:
comment_1683034

Wat vinden jullie het nr #1 GSM merk? Ik denk dat Samsung op het moment wel erg hoog staat. LG en HTC zijn ook heel opkomend, alleen veel bugs bij LG.

Apple, Blackberry en HTC. Ik merk sinds de opkomst van de smartphones juist dat Samsung en Sony Ericsson erg afzakken. Terwijl dat de merken waren die tijdens de cameraphone tijd heel erg opkwamen.

Ja, als je het over de échte gadgets gaat hebben... :puh:

Nokia staat ook nog wel hoog.

Ze hebben niet echt gadget phones, maar als je meer de zakelijke kant op kijkt zie je dat heel veel mensen (voornamelijk oudere) een Nokia hebben.

Uhu, m'n vader had voorheen ook een Nokia, echt zakelijk ingesteld, maar tegenwoordig héb je gewoon een iPhone/blackberry ipv een Nokia...

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1693059

Uhu, m'n vader had voorheen ook een Nokia, echt zakelijk ingesteld, maar tegenwoordig héb je gewoon een iPhone/blackberry ipv een Nokia...

Blackberry heb je al jaren in het zakenleven. Als je privé bedoelt, ja daar komen ze inderdaad steeds meer voor. Ik denk dat mijn volgende mobiel ook een BB wordt.

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.