Jump to content
Geplaatst:
comment_82426

post hier welke mobiel je hebt het liefst ook met een foto erbij en een lijst wat ie allemaal kan (technische gegevens) of beschrijving. Ok hier is de mijne dan:

Siemens MC60:

mg_si_b438.jpg

Tecnische Gegevens:

Klik Hier

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 154.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2132757

Een Samsung Galacy S Advance. (modelletje april 2012).

(...)

Inmiddels heb ik "van de zaak" een tweede smartphone, een Samsung SII. Mocht dus iemand een vergelijkend warenonderzoek nodig hebben tussen deze twee Samsungs, ik ben je man. :D

• 1 maand later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_2226290

sku49591.jpg

Jiayu G4S

Lijkt op een iPhone die op Android draait? Zal niet lang duren voordat ie van de markt is gehaald door Apple :puh:

Ik heb trouwens een Samsung Galaxy S4, heerlijk mooi groot beeld en een goede camera.

Bewerkt: door TheDutchWesley

Geplaatst:
comment_2226295
Lijkt op een iPhone die op Android draait? Zal niet lang duren voordat ie van de markt is gehaald door Apple :puh:
Ja, want op een rechthoekige smartphone heeft Apple een patent? :clown: Is allesbehalve van een kloon van een iPhone, dus ik denk niet dat Apple daar iets kan aan doen.
Geplaatst:
comment_2226338

O ja, dit topic had je ook nog :clown: Ik heb een Nokia Lumia 1020. Daarbij heb ik onderstaand hoesje ter protectie. 71Ho5CoCZEL._SL1500_.jpg

71lxSEzz80L._SL1500_.jpg

Een nadeel van dat hoesje, is dat er geen (stylus) pennetje in kan, dus dan moet je de hele tijd zo'n kleintje meenemen in je koptelefoonplug :puh:

Geplaatst:
comment_2226592

Ik heb nu anderhalf jaar m'n Nokia Lumia 620, en ben er nog steeds ontzettend tevreden over :)

Ik vind het wel jammer dat je met een windows phone 8.1 niet zo veel vrijheid hebt als met windows 8.1 zelf. Maarja, misschien moet ik er ook meer naar gaan zoeken :puh:

*foto van telefoon*

:D

En wat voor telefoon is dat?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.