Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

San Andreas reboot...

hey

ik heb San Andreas maar als k die wil spelen reboot i zomaar naar 1 minut ofzo :-( ik start dan een new game

ff 1 minuut spelen reboot i zomaar... vanuit het niets! de cd is goed beneden op de andere pc, geen probleem.

geen mods of wat dan ook. zwaardere spellen zoals ut 2004 - battlefield 2 - call of duty 2 - brothers in arms

speelt i zonder problemen! kan iemand helpen? alvast bedankt

dit heb k al gedaan:

- opnieuw geinstaleert

- driver update

- windows opnieugeinstaleert

- direct x geupdate

Mijn specs:

3.0 ghz

1 gb mb ram

geforce 6600

160 gb

Featured Replies

Tjaa windows opnieuw geinstalleert? dat leek me toch wel onodig, windows zelf had verder wel

goed geweest denk ik, bij sommige spellen, reboot hij soms ook automatisch, daar had ik ook

vaak problemen mee, ze zeiden dat ik de game van me pc af moest gooien, en weer opnieuw installerren,

maar voor het opnieuw installeren, moest ik eerst bij Deze computer de mappen verwijderen en

alle bestanden van Gta Sa die nog op de pc stonden, dus misschien helpt dit dan bij jou ook wel.

PS: Krijg je misschien ook nog een foutmelding, voordat hij gaat rebooten of ernaar?

  • Author

windows opnieuw geinstaleert was niet om sa maar omdat profesional erop stond ik d8t meschien komt het daardoor nu heb ik xp home edition. alle mappen leeggehaald heb k al een keer gedaan en geen foutmelding of wat dan ook.. bij rainbow six lockdown start i ook opnieuw op naar 2 minuten!

Kijk dit lijstje even naar,

Minimale systeemeisen

1GHz Intel Pentium III of AMD Athlon processor

256 mb ram

8 x speed dvd-romspeler

3,6 GB vrije opslagruimte voor minimale installatie

Grafische kaart met 64 MB geheugen en DirectX 9 ondersteuning (Geforce 3 of beter)

DirectX 9 compatibele stereo geluidskaart

Toetsenbord en muis

Aanbevolen systeemeisen

Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)

384 MB ram of meer

16 x speed dvd-romspeler

4,7 GB vrije opslagruimte voor volledige installatie

Grafische kaart met 128 MB geheugen of meer, geschikt voor DirectX 9 ondersteuning (NVIDIA Geforce 6-serie aanbevolen)

DirectX 9 compatibele surround sound geluidskaart (Sound Blaster Audigy 2-serie aanbevolen)

Gamepad met dubbele analoge besturing

Toetsenbord en muis

En kijk of alles klopt, wat jij nodig hebt om sa te spelen.

Edited by ~Mario~

  • Author

ik heb alles ook als ik op nvidia laat controleren wat k heb ...

ik heb ooit al een half jaar gelede een topic gepost hierzo daar waren toen ook wel 10 mensen met hetzelfde probleem.

  • Author

demn yes!!!

Het ligt geloof ik bij de audio drivers, de oplossing bij veel mensen:

Ga naar start > uitvoeren, typ in dxdiag. Ga dan naar het tabblad geluid en schuif het balkje van "versnellingsniveau van hardwaregeluid" naar basisversnelling.

Waarschijnlijk is het dan opgelost, ik had namelijk hetzelfde probleem. Je moet wel elke keer als je het spel start het bovenstaande uitvoeren.

het werkt bij all me games die opnieuw opstarte!!!

het probleem is dus je audio ff een nieuwe kaart kopen of elke x dit doen :D:D:D

het zou zo bij de 'lees eerst hier' kunnen komen te staan! :puh:

Edited by danielc

Beste danielc, dan zou je het beste een nieuwe audiokaart kunnen kopen ja, maar als ik dat balkje

verschuift blijft hij gewoon altijd staan, wel vreemd dat dat bij jou niet zo is.

PS: je had je post ook kunnen editen hiervoor :Y

  • 4 weeks later...

t kan evt ook nog aan Windows XP Service Pack 2 liggen

ik had zo'n problemen eerst bij LOTR: Battle for Middle-Earth

hij rebootte zich telkens na ong. 15 minuten

ben toen naar computerspecialist geweest en die vertelden mij dat het wel eens aan SP2 kan liggen

die moet je eraf flikkeren... (kortom XP opnieuw installen, en de updates voor SP2 nii downen)

mayb dat dat helpt ;)

  • 2 weeks later...

het kan ook zijn zoals bij mij dat de koeler van de processor kapot is dan start ie vanzelf opof gaat uit als ie overhit raakt als je propellortje wil aandraaien een Tip:raak nooit een overhitte koelblok aan verbrand je je snel aan

Nee der is niks kapot.

Ik had precies hetzelfde probleem en heb het opgelost.

Game eraf > systeemherstel > game erop

Dat loste het bij mij op.

  • 2 weeks later...

emh je ping meschien?

15000-? :cya:

Ping heeft er niets mee te maken. Je kan hooguit vreselijk laggen en gekicked worden.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.