Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_492685 Is er een download,( voor de pc ) of weet iemand wat ik in de main.scm moet veranderen om mn Cop Suit meteen te krijgen? Zodat ie bij Nieuw Game meteen in mijn kledingkast zit??? Already thanks...
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_492687 Ik denk jammer genoeg van niet hoor,maar mischien kan je je savegame uploaden en dan kan iemand van het forum 100% daten met barbara zodat jij het niet hoeft te doen. greetz,MM Bewerkt: 19 augustus 200618 jaren door megamaggot
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren Auteur comment_492688 Ja maar ik heb mn script veranderd voor de all open up mod, en als ik nu naar een club ga kan ik niet eens dansen... help please
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_492691 Waarom de main aanpassen? Ik weet niet wat voor openend-up mod jij gebruikt maar ik weet in ieder geval dat er 1 goede is: N00b-mode v2 (vergeet niet in te loggen) Vergeet niet dat je bij de instalatie voor openend-up moet kiezen. Opened-up is natuurlijk wel een onderdeel, je kan veel meer zoals spawnen en cheaten..
Is er een download,( voor de pc ) of weet iemand wat ik in de main.scm moet veranderen om mn Cop Suit meteen te krijgen? Zodat ie bij Nieuw Game meteen in mijn kledingkast zit??? Already thanks...