Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_493122 Ik ben bij de vliegschool met de opdracht:Destroy Targets.Maar die helikopter vind ik nogal lastig om mee te vliegen ik heb ze allemaal neergeschoten maar nu heb ik nog geen medaille hoe kan dat?
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_493126 Dit komt omdat je dit in een bepaalde tijd moet doen. Voor meer informatie over deze uitdaging klik je hier. Als het straks nog niet lukt, kun je natuurlijk je savegame natuurlijk in het savegame aanvraag forum posten als je wil (Indien je hem voor de PC hebt).
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren Auteur comment_493132 heb hem op de ps2 en wil nooit savegames hebben.Wil ze altijd zelf halen(heb hem ondertussen al gehaald) maar je kan ze toch niet allemaal goud halen?
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_493136 Het moet kunnen, maar hoe ze het doen is mij ook een raadsel hoor
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_493137 Jawel, door een tijd onder een 'bepaalde' tijd te halen. Deze tijden staan wel vermeld bij WikiGTA onder de punten 'Wat zijn de eisen voor goud'.
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_493139 Beste Natasja, dit kan natuurlijk altijd, maar ik denk dat het nooit zou gaan, ik heb het ook zelf geprobeerd en ben erg goed in vliegen, maar mijn is het nog nooit gelukt, de moeilijkste is denk ik nog parchute on target, of Destroy targets, die zou je eigenlijk bijna nooit goud kunnen halen, als het je lukt, dan weet jezeker dat je goed kan vliegen. Bewerkt: 19 augustus 200618 jaren door ~Mario~
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_493140 Dit kan wel, maar je moet goed met de vliegtuigen/helikopter overweg kunnen. Als je alles goud hebt spawnen de: Alles Brons - Rustler Alles Zilver - Stuntplane Alles Goud - Hunter op de Abonded Airstrip. En zoals Bling ook al heeft gezegd moet je de opdrachten binnen een bepaalde tijd voltooien, Destroy Targets moet je, als je goud wil halen, binnen 1 minuut gedaan hebben, en dan ook nog eens landen zoals je geleerd hebt. Donwell
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren Auteur comment_493145 nou ik ben blij dat ik hem al gehaald heb al is het brons want ik vind het echt een rot vliegtuig om mee te besturen hoor ik ben niet zo goed in vliegen maar ja misschien leer ik het is nog als ik hem heb uitgespeeld
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_493149 Goed oefenen, mij lukte het eerst ook nooit, en nou zet ik altijd net zolang door tot ik goud heb , en het lukt me elke keer. Het geheim: Gewoon goed oefenen!! (Wil je oefenen met de Hunter dan zul je naar het vliegdekschip moeten, daar staat hij, maar dan moet je een cheat gebruiken, anders heb je 5 sterren wanted level)
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren comment_493156 Alles goud is zeker niet onmogelijk, ik heb in de vliegschool alles goud Maar het is zeer lastig en ik had ook onwijs veel mazzel. De autoschool vind ik nog het moeilijkst
Geplaatst: 19 augustus 200618 jaren Auteur comment_493161 oke bedankt voor de tips ben nu bij die parachute.Die haal ik wel
Geplaatst: 20 augustus 200618 jaren comment_493451 Als je hier goud op wil halen moet je binnen 55 seconden geland zijn.
Geplaatst: 20 augustus 200618 jaren comment_493480 Kheb nu flyschool 4 keer gedaan. 1e keer ging voor geen meter, 4e keer haalde ik maar 2 zilver en rest goud (met elke missie 1 keer proberen ). Goud komt vanzelf, mss met een beetje geluk.
Geplaatst: 20 augustus 200618 jaren comment_493492 Ik zal even een schema maken met welke tijd je goud haalt: Take-Off - 30 seconden Land Plane - 30 seconden Circle Airstrip - 1 minuut Circle Airstrip and land - 1 minuut en (volgens mij) 20 seconden Helikopter Take-Off - (volgens mij) 30 seconden Land Helikopter - (volgens mij) ook weer 30 seconden Destroy Targets - 1 minuut Loop the Loop - (volgens mij) 20 seconden Barrel Rol - (volgens mij) 20 seconden Parachute Landing - 55 seconden (of was het nou 1 minuut??) Bewerkt: 20 augustus 200618 jaren door Donwell
Geplaatst: 20 augustus 200618 jaren Auteur comment_493498 bedankt maar dat kan ik allemaal niet zo snel ben al blij dat ik het gehaald heb
Ik ben bij de vliegschool met de opdracht:Destroy Targets.Maar die helikopter vind ik nogal lastig
om mee te vliegen ik heb ze allemaal neergeschoten maar nu heb ik nog geen medaille hoe kan dat?