Ik ben nu in gta vice city alle missies aan het doen alleen heb ik een probleempje/vraag.
Ik krijg geen missies meer. Ik heb al de filmstudio/taxibedrijf/papierfabriek gekocht om nog aan een paar missies te komen.Ik heb gelezen dat ik die ene discotheek op het eiland waarop je begint (lekker duidelijke omschrijving van me sorry) moet kopen om aan nog een paar missies te komen.Ik heb er geen geld voor en heb ook geen zin om contenu taxitje te spelen en pizza's te bazorgen.
Volgens de statestieken zit ik nu op 36%.Ik speel hem tot nu toe zonder cheats.
Wat kan ik nog doen om aan het geld te komen en om nog aan missies te komen?
Ik zoek ook een fototje waarop alle plekken waarop je extra missies kan doen kan zien (heb al gezocht maar kan hem niet vinden alleen maar dode foto's).
Ik ben nu in gta vice city alle missies aan het doen alleen heb ik een probleempje/vraag.
Ik krijg geen missies meer. Ik heb al de filmstudio/taxibedrijf/papierfabriek gekocht om nog aan een paar missies te komen.Ik heb gelezen dat ik die ene discotheek op het eiland waarop je begint (lekker duidelijke omschrijving van me sorry) moet kopen om aan nog een paar missies te komen.Ik heb er geen geld voor en heb ook geen zin om contenu taxitje te spelen en pizza's te bazorgen.
Volgens de statestieken zit ik nu op 36%.Ik speel hem tot nu toe zonder cheats.
Wat kan ik nog doen om aan het geld te komen en om nog aan missies te komen?
Ik zoek ook een fototje waarop alle plekken waarop je extra missies kan doen kan zien (heb al gezocht maar kan hem niet vinden
alleen maar dode foto's).
b.v.d.
Bewerkt: door pascal7