Ik speel d espel GTA SA vanaf het begin en doe de eerste missie met de fiets...
Dan, ik wil die gaan Saven wanneer je die missie net hebt gedaan.
Maar als ik die Save, staat er "Save Game is succesful blablablabla" je weet wel he
En als ik die nog eens wil gaan Saven, dan staat er Save Game Corrupted...
Ik vind het raar ,want je missie naam moet erbij staan dacht ik...
Maar dan, even later, ik start de spel terug opnieuw op, en ik wil load game nemen...
Dan, er staat us mijn save game "Save Game Corrupted" en dan ik klik erop om te laden ,en dan geeft die een error van dat'k ergens bij een installatie van Save game moet gaan kijken... Maar, ik vind het nergens
Wie kan mij hie rmee helpen
Gelieve mij een e-mail te sturen, want ik kan er niet aan uit aan al die forum dingen... Arzu.Mau (at) hotmail DOT com
Help mij, a.u.b. of ik moet altijd terug opnieuw beginnen... en save games van 100 % uitgespeelt, is net hetzelfde probleem, ze noemen altijd Save Game Corrupted...
Hallo mensen,
Ik heb een groot probleem.
Ik speel d espel GTA SA vanaf het begin en doe de eerste missie met de fiets...
Dan, ik wil die gaan Saven wanneer je die missie net hebt gedaan.
Maar als ik die Save, staat er "Save Game is succesful blablablabla" je weet wel he
En als ik die nog eens wil gaan Saven, dan staat er Save Game Corrupted...
Ik vind het raar ,want je missie naam moet erbij staan dacht ik...
Maar dan, even later, ik start de spel terug opnieuw op, en ik wil load game nemen...
Dan, er staat us mijn save game "Save Game Corrupted" en dan ik klik erop om te laden ,en dan geeft die een error van dat'k ergens bij een installatie van Save game moet gaan kijken... Maar, ik vind het nergens
Wie kan mij hie rmee helpen
Gelieve mij een e-mail te sturen, want ik kan er niet aan uit aan al die forum dingen... Arzu.Mau (at) hotmail DOT com
Help mij, a.u.b. of ik moet altijd terug opnieuw beginnen... en save games van 100 % uitgespeelt, is net hetzelfde probleem, ze noemen altijd Save Game Corrupted...
Ik dank u voor mijn aandacht
Daag, en mail me a.u.b. terug als je kan