August 20, 200619 yr Als ik ga poolen en ik wil de bal schieten staat er Use the view controls to hit the ball maar wtf zijn de view controls het zijn niet de change camera toetsen
August 20, 200619 yr Dit zijn volgens mij de NUMtoetsen, deze gebruik je ook bij de missie Cesar Vialpando, wanneer je moet bouncen met je auto op de muziek. De Viewtoetsen kunnen bij iedereen anders zijn, afhankelijk van hoe je ze instelt. Als je niet weet hoe je ze gebruikt, bekijk dan de options eens. Veel succes
August 20, 200619 yr Als het goed is, zie je als je begint met poolen de besturing. De besturing staat als het goed is linkboven in het scherm. Dit staat er bij mij: ''Use movement controls to aim the cue. V to change view (je verandert de camera dus met V). LSHIFT Proceed to shooting. RETURN Hold to quit.'' Hier 2 screens: Je ziet op deze screens ook gelijk de 2 verschillende camera posities. Succes ermee. Groeten BaasBart Edited August 20, 200619 yr by BaasB
August 20, 200619 yr Pfff, dat weet ik niet zo 123 uit mijn hoofd. Kijk eens hier: Options -> Controls -> Redefine Controls, hier zul je het vast wel vinden.
August 20, 200619 yr Volgens mij moet je de muis gewoon naar achteren doen en dan hard naar voren Zo schiet je en het richten gaat gewoon met de pijltoetsen of w-a-s-d
Als ik ga poolen en ik wil de bal schieten staat er Use the view controls to hit the ball
maar wtf zijn de view controls het zijn niet de change camera toetsen