Jump to content
Geplaatst:
comment_493727

Hey mensen iedereen zegt dat je geen voertuigen met de Packer kunt vervoeren, maar dit kan wel makkelijk!(zonder dat ze vallen :puh: ) Als je in een packer zit druk je op 8 of 2, en dan gaat dat ding omhoog, waardoor je er voertuigen onder kunt zetten! Dit werkt het beste met suv's want die zijn lang en kunnen tussen die stangen blijven zitten.

Ik dacht ik post het effe want dit is echt stoer en ik heb nog nooit iets gelezen over dit, dus als je iets wilt vervoeren, (meerdere voertuigen) gebruik de packer! Tock rustig rijden, geen scherpe bochten anders kan ie alsnog vallen... :duh:

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_494008

Met die packer de laatklep naar achteren doen is me gelukt, als ik dan onderop een auto plaats en ga rijden dan ontploft het hele zootje dus in feiten hebben we er nog niks aan..... :N

Geplaatst:
comment_494029

ja bij mij gaat hij dan ook eerst heel raar bewegen.. dan lijkt het alsof die auto zich los probeerd te wrikken :ch: wel jammer. het had wel leuk geweest als het goed werkte.

Geplaatst:
comment_494172
Ik heb 2 vragen.

1.Hoe is het Op XBOX om dat spel naar boven te laten gaan?

2.Waar is de Dumper Quarry? Of kan het ook aan die Boot in San Fierro? :cya:

De Quarry kun je vinden/betreden na de missie Explosive Situation. Als je 7 levels hebt voltooid spawnen daar de: Bulldozer en de Dumper.

Om die klep naar boven te doen met de XBox is volgens mij met de Linker Analoge Stick, en ander de rechter. Gewoon op en neer bewegen.

Geplaatst:
comment_494176

Ik weet niet hoe je de bovenste "plank" van de packer omhoog krijgt met de packer,maar die vraag beantwoordt(hopelijk) iemand anders wel voor jou.

Ik heb me beziggehouden met je 2de vraag.

De quarry ligt net buiten las venturas,aan de westzijde.Hier kan je de dumper ophalen nadat je ale quarry missies hebt voltooid.Je kan beginnen aan de quarry missie na de missie explosive situation.Bij deze missie moet je al meteen dynamiet gaan stelen.Je vroeg ook of het ook kon aan de boot in san fierro,ik denk dat je hiermee easter basin bedoelt.Het kan,maar het zou een beetje onnodig zijn om helemaal van las venturas naar San Fierro te rijden,vind je niet?

Ik heb ook een kaartje gemaakt met de quarry en easter basin erop aangeduid,ze zijn in het geel aangeduid dus niet op de rode lijn en bruine bollen letten ;) .

De linkse gele bol is uiteraard easter basin en de quarry is de rechtste bol.

quarryeneasterbasinst6.png

Ik hoop dat het plaatje het doet hoor :puh: .

greetz,MM :cya:

EDIT:Te laat..Ik moet echt sneller leren typen en uploaden.:puh:

Bewerkt: door megamaggot

Geplaatst:
comment_494212

Teamwork hé donwell!

Ik de plaatsten aanduiden en jij de besturing :puh: .

Het is me wel opgevallen dat de besturing voor de xbox niet in het besturing topic staat.

Mischien kan iemand dit even updaten?

Geplaatst:
comment_494216

Het is al wel bekend,maar nu kunnen er auto's op blijven staan.Dit was nog niet bekend,want ze vielen er altijd af.Maar je moet wel HEEL taag rijden,anders is het net of de auto wegrijdt en dan begint de packer te schokken.

Ik zette altijd een motor op de packer,"plank" omhoog,motor er schuin inzetten en dan "plank" terug naar beneden.En dan traag rijden natuurlijk.

Geplaatst:
comment_494285

ik had ook eens geprobeert om de bovenste plank van de packer omlaag te doen als een auto eronder stond, alleen toen ontplofde het hele zooitje... :N de auto die erin stond werd geplet en als gevolg ontplofde hij. maar het zag er wel grappig uit. 8)

Bewerkt: door killroy

Geplaatst:
  • Auteur
comment_494296

dat komt waarschijnlijk omdat R* het zo heeft gedaan dat door de druk van de grond op het dak van een auto(als ie is geflipt) ontploft. Die plank raakt het dak aan, denkt dat het de grond is en boem (of zoiets) :puh:

Tot zover mijn theorie

Conclusie:doe de plank niet omlaag als er een auto staat :bonk:

Geplaatst:
comment_494358
Ik heb 2 vragen.

1.Hoe is het Op XBOX om dat spel naar boven te laten gaan?

2.Waar is de Dumper Quarry? Of kan het ook aan die Boot in San Fierro? :cya:

1. Stil staan en dan de rechter analoge stick naar beneden of naar boven bewegen! :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_494367

2. ja daar kan het ook ja

EDIT: Hoewel het makkelijker is in de quarry want daar staat de dumper al

Bewerkt: door frostiemen

Geplaatst:
comment_494417

Ok. Dat gaa Ik zo even uittesten :klap:

Ik vind wel dat het met de Packer nog steeds moeilijk is om Autos te vervoeren, maar het heeft me wel wat geholpen... Bedankt Jongés! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.