August 20, 200619 yr dan moet je de textures bewerken. die sitten in het gta3.img bestant. je moet ze openen met txd workshop en daarmee kun je ze exporteeren als bmp en ook weer inporteeren. ik weet aleen niet hoe het txd bestand heet. het zal wel iets zijn als Radar.txd
August 20, 200619 yr Author o.k. bedankt Edit: Tis raar maar ze staan niet op die txd's. Misschien zijn de icoontjes losse bestanden want als je de camera draait met de muis zie je de radar ook draaien maar de icoontjes niet Edited August 20, 200619 yr by Lance Dance
August 20, 200619 yr Nee hoor, dit kun je vinden in (volgens mij) het mapje Models en dan hud.txd. Waar en wanneer ze er moeten staan weet ik niet, hoe je dat erin zet bedoel ik dus.
August 20, 200619 yr Author Thanks de icoontjes staan daar idd, nu moet ik alleen nog weten hoe ik ze ergens op de map kan plaatsen
August 20, 200619 yr jij moet hiervoor wat kenis nodig voor scripten geloof ik, check JguntherS voor meer!!
August 21, 200619 yr JguntherS is een member op het GTAForum, en is goed met (mission)scripting. Hiermee kun je die icoontjes ingame zetten, check de Master Tutorial List voor meer. Hij staat er wel tussen.
Weet iemand hoe ik extra icoontjes op de radar kan maken