Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren comment_494274 Hey mensen ik heb iets vreemds gevonden s'nachts in Verdant Meadows, een soort, eh ja wat is het. Een soort wit plat blok op de grond dat meestal wordt gebruikt om iets van een missie af te sluiten, zoals bij een graf, maar wat is het? Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=A0LEDziH5IY @Dikbuik: Ik moest hem ook nog uploaden heh Bewerkt: 21 augustus 200618 jaren door frostiemen
Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren comment_494660 Misschien moet je daar later in het spel je missie eindigen? huh?
Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren comment_494694 Van de lichten komt het al niet,als je de lichten aan zet van een auto zijn het 2 ovalen en geen vierkant. Volgens mij moet je hier landen bij de vliegles van de helikopter te landen.En bij destroy targets staat er hierop vrachtwagens.Mischien heeft het hier iets mee te maken? greetz,MM
Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren comment_494699 megamaggot het komt wel van die lichten, zoals ik al zei ligt het aan de texture, ik heb het er even met een expert op dit gebied over gehad (kraay) en samen kwamen we tot de conclusie dat dit 2 textures over elkaar zijn waarvan er maar 1 belicht word
Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren comment_494716 megamaggot het komt wel van die lichten, zoals ik al zei ligt het aan de texture, ik heb het er even met een expert op dit gebied over gehad (kraay) en samen kwamen we tot de conclusie dat dit 2 textures over elkaar zijn waarvan er maar 1 belicht word Nou kraay zal het wel weten hé . Dan is dit ook weer opgelost,alhoewel het was toch maar op 1 plaats zoals de starter van dit topic zei? greetz,MM
Hey mensen ik heb iets vreemds gevonden s'nachts in Verdant Meadows, een soort, eh ja wat is het. Een soort wit plat blok op de grond dat meestal wordt gebruikt om iets van een missie af te sluiten, zoals bij een graf, maar wat is het?
Hier is de link:
http://www.youtube.com/watch?v=A0LEDziH5IY
@Dikbuik: Ik moest hem ook nog uploaden heh
Bewerkt: door frostiemen