November 1, 200421 yr Hey iedereen, Voor alle quadbike liefhebbers, ik heb gelijk de 28ste de quad gevonden omdat ik er helemaal gek op ben. maja,... :lol: Plaats: Hilltop farms bechrijving: je ziet daar 1 gebouwtje en 2 schuren. op de 2e verdieping van 1 van de schuren staat hier succes.
November 1, 200421 yr in het noordwesten van los santos. is een gebied in red country dat bleuberry accres heet of zoiets daar is 1 heel grote boerderij en daar staat ook een qaud in het noorden van die boerderij stat aan de linker kant een schuur en staat hij langs. ik vind hem wel relaxed.
November 1, 200421 yr Zie geen verschil tussen de Quad en de Dirtbike.. Behalve dat de Quad andere vorm heeft :huh:
November 10, 200421 yr Zie geen verschil tussen de Quad en de Dirtbike..Behalve dat de Quad andere vorm heeft :huh: verder zelfde geluid ja wel vreemd enzo wel wreed ding :lol:
December 18, 200421 yr :ph34r: kan iemand mij een kaart bezorgen waarop aangeduid staat waar een quad staat please?? alvast bedankt!
December 18, 200421 yr :ph34r: kan iemand mij een kaart bezorgen waarop aangeduid staat waar een quad staat please?? alvast bedankt! Er is ook een cheat voor de Quad .. Maar als je niet wilt cheaten : SCREW U FAIR PLAYA
December 18, 200421 yr ja heb ik juist gezien maar als je veel cheat maak je je spel kapot dus cheat ik liever niet... :ph34r:
December 18, 200421 yr ja heb ik juist gezien maar als je veel cheat maak je je spel kapot dus cheat ik liever niet... :ph34r: Als je veel cheat maak je je spel kapot ? Wat bedoel je daar nu weer mee ? :unsure: Je kan ook 2 savegames maken : Cheater Fair
December 18, 200421 yr :ph34r: ja ok dan maar ik cheat liever tog niet, ik werk er liever wat voor B)
December 19, 200421 yr Je kan ook gewoon deze plattegrond gebruiken is ook zeer betrouwbaar. Klik Hier
Hey iedereen,
Voor alle quadbike liefhebbers, ik heb gelijk de 28ste de quad gevonden omdat ik er helemaal gek op ben. maja,... :lol:
Plaats: Hilltop farms
bechrijving: je ziet daar 1 gebouwtje en 2 schuren. op de 2e verdieping van 1 van de schuren staat hier
succes.