Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren comment_494639 Op het voorste nummerbord van Ryder's auto staat "Sherm". CJ noemt Ryder in de verhaallijn ook een paar keer "Shermface". Toeval, of...?
Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren comment_494644 Was allang bekend, zal er wel op staan omdat Ryder een drug addict is.
Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren comment_494646 Het is al heel lang bekend dat sommige auto's, o.a. die van Ryder, grappige nummerborden hebben. Gebruik voortaan de zoekfunctie als je topics zoals deze opent. Sherm betekent ook zoiets als boef of slechterik. En dat is Ryder ook.
Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren comment_494717 Ookal bekend, bij Ya-ka-ka-boom(ofzoiets) staat er: timebomb op, bij je vriendinnen staat er wat op. En op nog wat meer auto's. Hij stond eerst op de oude walktrough van Gtagames, maar op de nieuwe kan ik hem niet vinden
Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren comment_494721 Op de wagen van cesar staat VLA 4L (varrioz los aztecas 4 life),op de import/export cars staat ook vaak wat grappigs:op een die ik had stondt BLLS(ballas)en ook een RCKSTR(rockstar=rockstar games).Volgens iemand die ik ken stondt er eens EA SUCKS op,maar daar geloof ik eigelijk niet veel van. greetz,MM
Geplaatst: 21 augustus 200618 jaren Auteur comment_494756 Weetje: Als je hem in je garage zet wordt het een normaal nummerbord.
Op het voorste nummerbord van Ryder's auto staat "Sherm".
CJ noemt Ryder in de verhaallijn ook een paar keer "Shermface".
Toeval, of...?