Geplaatst: 1 november 200420 jaren comment_42419 Hallo, Ik heb de Bigfoot gevonden. Waarschijnlijk zal ik niet de eerste zijn maar ik zeg het even voor diegenen die het nog niet weten! Je vindt hem in Flint County, Fallen Tree. (Vlak over de grens, naast het water.) Ik kan de map niet invoegen, maar het is vlak onder het woordje "Fallen Tree", rechts naast de autosnelweg. Daar vint je een soort trailerparkje met een draad errond, maak je geen zorgen, er is een opening aan de kant van de baan. Als je dan binnenngaat zal je hem aan je rechterkant vinden! Veel plezier ermee. Hij reed zeer goed op steile bergen. Ik hoop dat jullie het vinden. Groetjes.
Geplaatst: 8 november 200420 jaren comment_46039 dit is misschien niet de goeie topic om het te vragen maar anders moet ik een nieuwe maken wat ik een beetje overdreven vind maar weet iemand of er ergens een club staat??? zo ja waaar?? alvast bedankt!!
Geplaatst: 8 november 200420 jaren comment_46044 ik bedoel de auto CLUB en die staat nattuurlijk niet op de map!!
Geplaatst: 9 november 200420 jaren comment_46328 als je driving skills 100% zijn, word je gebeld door Jethro. als je die missie's hebt gedaan....kun je in de San Fierro haven autos kopen. dus ook de Club
Geplaatst: 9 november 200420 jaren comment_46331 Bedoel je als je balkje 100% is of als je alle driving missies in de rijschool hebt gedaan(of moet je ze goud hebben?) Moet er nog 2 doen, maar waag me daar iet meer aan, heb nu al een muur ingetrapt in me kamer :rolleyes: was een beetjes gefrustreerd, heb dan met me voet tegen de muur getrapt en zat er plots door :lol: ; nogal licht materiaal (geen steen dus, lol) Bewerkt: 9 november 200420 jaren door lepertum
Geplaatst: 9 november 200420 jaren comment_46334 Bedoel je als je balkje 100% is ja....je kan hem ook vol krijgen door veel auto te rijden.....maar driving school gaat sneller
Geplaatst: 9 november 200420 jaren comment_46335 Map? kan iemand op deze map misschien nog een keer precies aanwijzen waar die monster truck staat..? ik kan hem namelijk nergens meer vinde...
Geplaatst: 9 november 200420 jaren comment_46347 Er lopen hierover 2 topics. Ik verwijs jullie allemaal hier naar toe
Hallo,
Ik heb de Bigfoot gevonden. Waarschijnlijk zal ik niet de eerste zijn maar ik zeg het even voor diegenen die het nog niet weten!
Je vindt hem in Flint County, Fallen Tree. (Vlak over de grens, naast het water.)
Ik kan de map niet invoegen, maar het is vlak onder het woordje "Fallen Tree", rechts naast de autosnelweg.
Daar vint je een soort trailerparkje met een draad errond, maak je geen zorgen, er is een opening aan de kant van de baan.
Als je dan binnenngaat zal je hem aan je rechterkant vinden!
Veel plezier ermee. Hij reed zeer goed op steile bergen.
Ik hoop dat jullie het vinden.
Groetjes.