August 22, 200619 yr Wie kan mij helpen, het is handig om bij sommige missies vanuit je oto te kunnen schieten. Ik speel het spel op de Xbox, maar kan iemand mij vertellen wellke controls ik hiervoor moet gebruiken? thanks en go on with this forum!!!!!!!!
August 22, 200619 yr Volgens mij komt dit enkel maar voor in SA, ik heb daar nooit iets over gehoord of gezien dat het in VC ook kan
August 23, 200619 yr ik weet alleen van drive-by dan moet je de kant op kijken waar heen wil schieten (dus links of rechts) en dan schieten. dit kan zelfs bij gta3 dus zeker ook bij vicecity maar misschien bedoel je iets anders...
August 23, 200619 yr Het is idd mogelijk. Je kijkt gewoon naar links of rechts en schiet dan.. Op motoren of scooters kan je ook zonder opzij te kijken schieten, dan schiet je gewoon rechtuit.
August 24, 200619 yr Author hoe kan ik opzij kijken??????/ Dan de moeilijkste vraag, hoe kan ik schieten en gas geven tegelijk? Ik speel op de Xbox en schieten en gas geven is dezelfde knop. Alvast dank voor alle reacties
August 24, 200619 yr Ik speel het spel zelf op de Pstwo, dus ik zal het ff voor je opzoeken. Waarschijnlijk staat de besturing ook in het boekje dat bij het spel zit, op één van de eerste pagina's kun je het vinden.
Wie kan mij helpen,
het is handig om bij sommige missies vanuit je oto te kunnen schieten. Ik speel het spel op de Xbox, maar kan iemand mij vertellen wellke controls ik hiervoor moet gebruiken?
thanks en go on with this forum!!!!!!!!