August 23, 200619 yr Ik heb net een nieuw wapen gemaakt met 3ds max (een soort van knots). en het is de bedoeling dat hij in het spel de gewone knuppel vervangt maar hoe doe je dat?
August 23, 200619 yr Ik heb net een nieuw wapen gemaakt met 3ds max (een soort van knots). en het is de bedoeling dat hij in het spel de gewone knuppel vervangt maar hoe doe je dat? Dit doe je zo: Maak allereerst een DFF en TXD van je model, dit kun je doen met Kams 3dsmax scripts, en de TXD met TXDWorkshop (wees wel ingelogd!) Open gta3.img met IMGtool(je moet wel ingelogd zijn als je hem wilt downloaden!) Zoek de bestanden: basebat.txd en basebat.dff (weet niet precies of het de juiste bestanden zijn) Export en delete deze bestanden Druk op CTRL+A, nu kun je jouw bestanden toevoegen, zorg er wel voor dat ze dezelfde naam hebben, genaamd basebat, anders zul je geen knuppel meer vinden! Dit was het wel, en anders kun je altijd voor vragen vragen! Edited August 23, 200619 yr by Donwell
August 23, 200619 yr Author Ik heb net een nieuw wapen gemaakt met 3ds max (een soort van knots). en het is de bedoeling dat hij in het spel de gewone knuppel vervangt maar hoe doe je dat? Dit doe je zo: Maak allereerst een DFF en TXD van je model, dit kun je doen met Kams 3dsmax scripts, en de TXD met TXDWorkshop (wees wel ingelogd!) Open gta3.img met IMGtool(je moet wel ingelogd zijn als je hem wilt downloaden!) Zoek de bestanden: basebat.txd en basebat.dff (weet niet precies of het de juiste bestanden zijn) Export en delete deze bestanden Druk op CTRL+A, nu kun je jouw bestanden toevoegen, zorg er wel voor dat ze dezelfde naam hebben, genaamd basebat, anders zul je geen knuppel meer vinden! Dit was het wel, en anders kun je altijd voor vragen vragen! bedankt ga het proberen
August 23, 200619 yr Author Heb je voor de dff soms ook nog een ander programa want dit is nogal ingewikkeld
August 23, 200619 yr Heb je voor de dff soms ook nog een ander programa want dit is nogal ingewikkeld wat bedoel je eigenlijk precies ? als ik mag vragen er is maar een programma en dat is de dff. heb je hem wel als dff opgeslagen in 3ds max anders heb je geen dff
August 23, 200619 yr Author Heb je voor de dff soms ook nog een ander programa want dit is nogal ingewikkeld wat bedoel je eigenlijk precies ? als ik mag vragen er is maar een programma en dat is de dff. heb je hem wel als dff opgeslagen in 3ds max anders heb je geen dff ik bedoel een ander programa met de zelfde functie als die kams dinges of zoits en moet je het als dff opslagen in 3ds max
August 24, 200619 yr Inderdaad, je moet hem opslaan als DFF in 3dsmax. Dit doe je als volgt: Installeer de scripts in je 3dsmax map Open 3dsmax, en open je model Ga naar MaxScript en doe dan RunScript Open nu DFF_IO Selecteer je model, en sla hem op in een map door middel van het schermpje dat verschijnt als je DFF_IO opent.
August 24, 200619 yr Author Inderdaad, je moet hem opslaan als DFF in 3dsmax. Dit doe je als volgt: Installeer de scripts in je 3dsmax map Open 3dsmax, en open je model Ga naar MaxScript en doe dan RunScript Open nu DFF_IO Selecteer je model, en sla hem op in een map door middel van het schermpje dat verschijnt als je DFF_IO opent. OK bedankt ga kijken of het lukt ben niet zo computerexpert
August 24, 200619 yr Author als ik dff 10 selecteer komt er als eror op: Runtime eror: file In. can't open file
August 24, 200619 yr neem best een Zmodeler 2.0.7 maar jij moet natuurlijk gaan kopen om echt de export, import te laten werken, want geloof me, Zmodeler gaat 100x eenvoudiger!! zonder al dat gedoe van Kam's Scripts enz..
Ik heb net een nieuw wapen gemaakt met 3ds max (een soort van knots). en het is de bedoeling dat hij in het spel de gewone knuppel vervangt
maar hoe doe je dat? 