August 24, 200619 yr hallo iedereen, weet een van julile misschien een programma..waarmee ik kan opnemen wat er op het scherm gebeurd?..alvast bedankt
August 24, 200619 yr Met Fraps (Fraps was dacht ik alleen voor games!) Als je 1 afbeelding wil doe je prnt scrn, open je paint, plak je je afbeelding. (Werkt overal, nadeel: je kunt maar 1 tegelijk doen) Edited August 24, 200619 yr by ikt
August 24, 200619 yr Author Met camtasia kan je dit. Zowel met games als gewoon. hartstikke bedankt:)..maar da is alleen probere..dus ik zal er na een tydje wel voor moete betale..heb je nog een adnere?(A)
August 26, 200619 yr Ik wou dit net vragen, bedankt, nu zal ik ook een video tutorial maken ergens van. Hoe werjt camstudio eigenlijk, ik zie nergens een opstart icoon. Edited August 26, 200619 yr by Follow
August 26, 200619 yr Ik wou dit net vragen, bedankt, nu zal ik ook een video tutorial maken ergens van.Hoe werjt camstudio eigenlijk, ik zie nergens een opstart icoon. Start -> Alle programma's Heb je daar aleens gekeken?
August 27, 200619 yr Ja, en nee het zit er niet, ik opende het met winrar en pakte het uit en toen kwam ik met de vraag na een poosje kijken.
August 29, 200619 yr Ja, en nee het zit er niet, ik opende het met winrar en pakte het uit en toen kwam ik met de vraag na een poosje kijken. Heb je wel de juiste gedownload dan ? ik zelf heb deze gedownload, en dan krijg je gewoon een installatie programma.
hallo iedereen,
weet een van julile misschien een programma..waarmee ik kan opnemen wat er op het scherm gebeurd?..alvast bedankt