Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gran Turismo 4

heey

ik zit te denken om het spel Gran Turismo 4 te kopen,

ik heb veel plaatjes gezien heel mooi en realistieshe graphics,

maar wat vinden jullie van het spel?

Featured Replies

Ik heb Gran Turismo lang niet meer gespeeld. Maar ik heb de recenties gelezen van Gran Turismo 4 gelezen. Er zijn best wel veel verbeteringen aangebracht aan het spel. Het spel is iets realistischer geworden. Er zijn nieuwe circuits, er zijn veel auto's waar je uit kunt kiezen en natuurlijk heb je veel vrijheid in het spel. Het enige minpunt is dat de kunstmatige intelligentie van de andere coureurs nog steeds te voorspelbaar is. Ik persoonlijk vind dit een van de beste racespellen. Met Gran Turismo 4 zul je jezelf niet zo snel vervelen. Er zijn veel mogelijkheden in het spel. Ik zou je zeker aanbevelen om het spel te halen.

Ik heb Gran Turismo lang niet meer gespeeld. Maar ik heb de recenties gelezen van Gran Turismo 4 gelezen. Er zijn best wel veel verbeteringen aangebracht aan het spel. Het spel is iets realistischer geworden. Er zijn nieuwe circuits, er zijn veel auto's waar je uit kunt kiezen en natuurlijk heb je veel vrijheid in het spel. Het enige minpunt is dat de kunstmatige intelligentie van de andere coureurs nog steeds te voorspelbaar is. Ik persoonlijk vind dit een van de beste racespellen. Met Gran Turismo 4 zul je jezelf niet zo snel vervelen. Er zijn veel mogelijkheden in het spel. Ik zou je zeker aanbevelen om het spel te halen.

Ik ben het helemaal eens met Colonel Cortez, het spel is zeer mooi afgewerkt. Maar zoals in alle race spelen zijn de acties van de andere coureurs vrij voorspelbaar. Ik zou het zeker kopen!!!

• Author

ok thx want ik zag hem voor 20 euro liggen en ik zat er eerder ook al over na te denken maar toen was hij 60 euro