Geplaatst: 24 augustus 200618 jaren comment_496713 Nou ik kwam dit eens tegen Het duurt wel 40 minuten, het is een Documentaire http://video.google.nl/videoplay?docid=-54...2&q=Geesten Wat vinden julllie ervan.. geloven jullie het wel/niet
Geplaatst: 7 december 201113 jaren comment_1904902 heel simpel: nee Het is blijkbaar net zo simpel als grammatica
Geplaatst: 14 januari 201213 jaren comment_1917553 Het is blijkbaar net zo simpel als grammatica Dacht ik altijd dat je een zin met een punt moest eindigen. Achja, iedereen maakt fouten. Maar een betere vraag is misschien: ''Is het mogelijk dat geesten bestaan?'' In plaats van, is het mogelijk..; bestaan... Zelf geloof ik van niet, maar het kan mogelijk zijn. Alleen omdat er nog niet bewezen is dat er geesten zijn, betekend niet dat er geen geesten zijn. Snap?
Geplaatst: 14 januari 201213 jaren comment_1917560 Zelf geloof ik van niet, maar het kan mogelijk zijn. Alleen omdat er nog niet bewezen is dat er geesten zijn, betekend niet dat er geen geesten zijn. Snap? Normaal wordt die logica in de andere richting gebruikt => Je kan denken dat er geesten zijn, maar zolang je zonder bewijs zit bestaan ze niet. Ik zou kunnen zeggen dat ze bestaan (zonder bewijs), dat maakt het nog niet waar hè?
Geplaatst: 14 januari 201213 jaren comment_1917564 Het is blijkbaar net zo simpel als grammatica Dacht ik altijd dat je een zin met een punt moest eindigen. Achja, iedereen maakt fouten. Maar een betere vraag is misschien: ''Is het mogelijk dat geesten bestaan?'' In plaats van, is het mogelijk..; bestaan... Zelf geloof ik van niet, maar het kan mogelijk zijn. Alleen omdat er nog niet bewezen is dat er geesten zijn, betekend niet dat er geen geesten zijn. Snap? Je bent erg op tijd moet ik zeggen, maar klopt, er zou een punt moeten staan enkel doe ik dat niet als ik er een icoontje achter plaats want dat vind ikzelf verwarrend werken Zie je, nu weer geen punt. Hee, nu weer wel Oww..
Nou ik kwam dit eens tegen
Het duurt wel 40 minuten, het is een Documentaire
http://video.google.nl/videoplay?docid=-54...2&q=Geesten
Wat vinden julllie ervan..
geloven jullie het wel/niet