Geplaatst: 24 augustus 200618 jaren comment_496713 Nou ik kwam dit eens tegen Het duurt wel 40 minuten, het is een Documentaire http://video.google.nl/videoplay?docid=-54...2&q=Geesten Wat vinden julllie ervan.. geloven jullie het wel/niet
Geplaatst: 27 september 200717 jaren comment_785452 Er is ergens op het internet ook zo'n filmpje dat gaat over een paar spanjaarden dacht ik.3 spanjaarden zitten in een auto, ze rijden over een lange donkere weg. Opeens zien ze een meisje staan. Ze pikten haar op. Ze vroegen haar naam, maar die weet ik niet meer. Maar elke keer als ze in de lens keek, of de camera naar haar gezicht gericht, ging het beeld in een waas. Ze rijden verder. Opeens zegt het meisje: Its there, there i had my accident. Opeens krijgt de auto een ongeluk op precies de zelfde plaats. 2 zijn er dood. 1 was zwaargewond. Van het meisje was geen spoor. -------------------------- Ik heb over dit filmpje een paar nachtmerries aan over gehad. Het waren geen prettige dromen. Maar ik vindt dit echt wel creepy, of het fake is, kan ik niet zeggen. Al geloof ik niet in geesten. Ja, die was wel heftig, dat gebeurde in Portugal. Dat was een videobewerking, is ook ergens verklaard door de makers.
Geplaatst: 27 september 200717 jaren comment_785994 ik geloof niet in geesten weet iemnd waar ik dat filmpje ook kan zien ??
Geplaatst: 28 september 200717 jaren comment_786523 Dat is em, toch vindt ik hem best wel cool. Hoe ze dat gemaakt hebben.
Geplaatst: 29 september 200717 jaren comment_787106 echt crepy filmpje.is dit toch fake?? Dat was een videobewerking, is ook ergens verklaard door de makers.
Geplaatst: 29 september 200717 jaren comment_787116 Dat filmpje heb ik al eerder gezien, echt creapy. Zo zie ik namelijk ook geesten voor me, prachtig filmpje! Geesten horen dit te doen. Opeens een rare opmerking maken en dan opeens ben je deaud! Zelf heb ik niet echt wat meegemaakt.. En op de vraag: Wat komt er na de dood, kan bijna niemand vertellen. 1. Iemand die met geesten praat kan dat wel. 2. Mensen die op sterven liggen en nét niet dood zijn gegaan. PS Whoopi: Ze zegt het eigenlijk zo: Zij: You see that spot over there? Hun: Yeah Zij: I died (Ze kijkt met haar mond open naar de anderen toe) Boem ongeluk.. Maar blijkbaar is het fake zei iemand? Wel creapy Bewerkt: 29 september 200717 jaren door Grove St.
Geplaatst: 29 september 200717 jaren comment_787150 Dat filmpje heb ik al eerder gezien, echt creapy. Zo zie ik namelijk ook geesten voor me, prachtig filmpje! Geesten horen dit te doen. Opeens een rare opmerking maken en dan opeens ben je deaud! Zelf heb ik niet echt wat meegemaakt.. En op de vraag: Wat komt er na de dood, kan bijna niemand vertellen. 1. Iemand die met geesten praat kan dat wel. 2. Mensen die op sterven liggen en nét niet dood zijn gegaan. PS Whoopi: Ze zegt het eigenlijk zo: Zij: You see that spot over there? Hun: Yeah Zij: I died (Ze kijkt met haar mond open naar de anderen toe) Boem ongeluk.. Maar blijkbaar is het fake zei iemand? Wel creapy Idd, maar ik had het filmpje ook al een half jaar geleden voor het laatst gezien. Ik onthou ook niet alles
Geplaatst: 27 oktober 200717 jaren comment_807769 ik vind het een beetje vaag filmpje en ik geloof dr zeker niet in
Geplaatst: 27 oktober 200717 jaren comment_807785 Ik heb zo mijn twijfels, maar ik vraag me wel af: Waarom zouden de Mediums zo serieus blijven bij hun ''acties''? Ik bedoel: Als ik er zo naar kijk, word ik helemaal overtuigd en dan denk ik nog eens goed na en denk dan altijd: Nee, man je laat jezelf gek maken . Maar ergens hier diep denk ik dat het toch wel echt kan zijn
Geplaatst: 29 oktober 200717 jaren comment_809151 Overigens kun je hier discussieren over het bestaan van simpelweg het woord "Spoken", waar jullie allemaal zo belachlijk hysterisch over doen. Is het zo moeilijk om ons in onze waarde te laten? Oke, jullie (leden + admin) zijn tot de conclusie gekomen dat o.a. ik psychisch gestoord ben omdat ik in iets geloof waarvan het niet bewezen dat het echt bestaat... Denken jullie ook zo over die honderden-miljoenen mensen die in god geloven? Is het bewezen dat God bestaat? Nee, dus zij zijn ook gestoord en gay? Bewerkt: 29 oktober 200717 jaren door Sandra18[NL]
Nou ik kwam dit eens tegen
Het duurt wel 40 minuten, het is een Documentaire
http://video.google.nl/videoplay?docid=-54...2&q=Geesten
Wat vinden julllie ervan..
geloven jullie het wel/niet