Geplaatst: 25 augustus 200618 jaren comment_496829 ik was eens sa mp aan het doen ik zag iemand anders vlieg met een hydra ik ging er achterna en ineens was hij weg hou kan dit Bewerkt: 25 augustus 200618 jaren door gta-man2
Geplaatst: 25 augustus 200618 jaren comment_496835 sa mp zegt genoeg toch ? je bedoelt dat spel waarin zo veel cheaters rondlopen ........... ? daarnaast wat hierboven staat en een plaatje zou handiger zijn in het vervolg kan net zo goed zijn dat deze persoon in een wolk zat .. maar daar kunnen we nu niets over zeggen he
Geplaatst: 25 augustus 200618 jaren comment_496840 Het zou wel een cheater kunnen wezen. Maar ook dat hij zich uitgelogd heeft. Of je kon simpelweg de Hydra niet bijhouden
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren Auteur comment_498266 ik kon hem simpel bijhouden want ik zat zelf ook in een hydra
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren comment_498363 het was zeker iemand met _PL in zijn naam? of Hun of Rus? als dat was dan weet ik wel wat er gebeurde. Een cheater heet zoiemand. dat zijn zielige mensen die zo dom zijn dat ze een hack downloaden om een multiplayer te verzieken. andere mogelijkheid is dat hij gewoon disconnecte en iets anders ging doen, bijvoorbeeld boodschappen doen of koekjes bakken Bewerkt: 27 augustus 200618 jaren door Dikbuik
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren comment_498449 het was zeker iemand met _PL in zijn naam? of Hun of Rus? als dat was dan weet ik wel wat er gebeurde. Een cheater heet zoiemand. Heb jij soms wat tegen Oost-Europeanen ofzo? Wie zegt dat dat allemaal cheaters zijn.
ik was eens sa mp aan het doen ik zag iemand anders vlieg met een hydra ik ging er achterna en ineens was hij weg hou kan dit
Bewerkt: door gta-man2