August 25, 200619 yr Hey, als ik een savegame download en hem dan uitpak en neerzet bij gta vice city userfiles is alles goed. maas als ik mijn vice city opstart, de savegame aanklik dan doet hij niets. het beeld word zwart en klaar help me AUB
August 25, 200619 yr Hey, als ik een savegame download en hem dan uitpak en neerzet bij gta vice city userfiles is alles goed. maas als ik mijn vice city opstart, de savegame aanklik dan doet hij niets. het beeld word zwart en klaar help me AUB Heb je geprobeerd een andere savegame te proberen, zo nee; doe dat eerst eens het kan best zijn dat er met je savegame wat is. Verwijder anders het bestand gta_vc_set uit je GTA Vice City User Files. Je instellingen worden dan ge-reset, dit kan ook een oplossing zijn voor je probleem. Lukt dit ook niet kun je overwegen even GTA opnieuw te instaleren. Een schone instatlatie is meestal de beste oplossing, en het is een kleine moeite.
August 25, 200619 yr Author HARTSTIKKE BEDANKT!!! Nu het Mta crash probleem nog want als ik het bestandje GTA-VC op moet zoeken dan crasht MTA.
Hey,
als ik een savegame download en hem dan uitpak en neerzet bij gta vice city userfiles is alles goed.
maas als ik mijn vice city opstart, de savegame aanklik dan doet hij niets. het beeld word zwart en klaar
help me AUB