August 25, 200619 yr Hey mensen ik heb een vraagje: Met welke programma's maak je een videoturtorial?
August 25, 200619 yr Voor deze tutorial heb ik Camtasia 2 gebruikt. Een gebruikersvriendelijk programma die ook ingame werkt, dus je hoeft niet ook nog met fraps te klooien. Je kan kiezen of je geluid erbij wilt hebben of niet. Het nadeel is dat als je het op goede kwaliteit wilt houden dat de bestandsgrootte (bij mijn tut) naar 320 mb ging. Dat was bij de extensie avi. Als je het als wmv opslaat gaat de kwaliteit iets achteruit, maar ik hield toen nog maar 25 mb over! Alleen die prijs....Edit@Hieronder: Alles is te cracken, maar dat mag hier niet besproken worden Edited August 25, 200619 yr by Wazuup
August 25, 200619 yr Ik gebruik ook Camtasia 2, maar er niet voor betaald.... Het is dus te cracken. Kweet niet of dat hier besproken mag worden?
Hey mensen ik heb een vraagje: Met welke programma's maak je een videoturtorial?