ik krijg die missie van draaien en landen niet ,het draaien lukt me goed maar het landen !ieder keer als ik probeer schiet men vliegtuig in brand en begint die terug naar boven te gaan wanneer die dan niet naar boven gaat dan draait hij af naar links of rechts zodat ik nooit in de circel kom
ik krijg die missie van draaien en landen niet ,het draaien lukt me goed maar het landen !ieder keer als ik probeer schiet men vliegtuig in brand en begint die terug naar boven te gaan wanneer die dan niet naar boven gaat dan draait hij af naar links of rechts zodat ik nooit in de circel kom