Geplaatst: 25 augustus 200618 jaren comment_497271 Ik vind die van dat Vincenzo op W.C zit en dan zegt van god why dhere's never goddamm it paper here
Geplaatst: 29 augustus 200618 jaren comment_499805 De humor? in de missie snappy dresser vet lachen,come to papa,who want to be my momie?
Geplaatst: 29 augustus 200618 jaren comment_499809 De missie Hot Wheels van Vincenzo. Dan word tie eerst gepijpt. En daarna zegt tie hele coole dingen tegen je.
Geplaatst: 30 augustus 200618 jaren comment_500337 Ik vind die van dat Vincenzo op W.C zit en dan zegt van god why dhere's never goddamm it paper here idd, jammer als je de ondertitels niet aanzet je er de helft niet van begrijpt
Geplaatst: 3 september 200618 jaren Auteur comment_501845 idd, jammer als je de ondertitels niet aanzet je er de helft niet van begrijpt Wat bedoel je met ondertitels?
Geplaatst: 3 september 200618 jaren comment_501877 idd, jammer als je de ondertitels niet aanzet je er de helft niet van begrijpt Wat bedoel je met ondertitles? Hij de bedoeld de Subtitles (Subtitels = Ondertiteling) . Je kunt ze aan zetten door in het 'Start Menu' naar 'Display' te gaan er staat dan: Subtitles - Off. Verander dit naar On . Er zal nu in Cut Scenes en als je Gebeld wordt komt er onder in te staat wat ze zeggen zodat je mee kunt lezen. Helaas is dit wel gewoon Engels.
Geplaatst: 7 september 200618 jaren comment_504297 Ik vind de reclames van stay of the internet het leukst van de nuclear bomb en who is that naked man in your room
Geplaatst: 9 september 200618 jaren comment_505216 idd, jammer als je de ondertitels niet aanzet je er de helft niet van begrijpt Wat bedoel je met ondertitles? Hij de bedoeld de Subtitles (Subtitels = Ondertiteling) . Je kunt ze aan zetten door in het 'Start Menu' naar 'Display' te gaan er staat dan: Subtitles - Off. Verander dit naar On . Er zal nu in Cut Scenes en als je Gebeld wordt komt er onder in te staat wat ze zeggen zodat je mee kunt lezen. Helaas is dit wel gewoon Engels. je kunt ook als het filmpje van de missie al geweest is in de briefing kijken en alles nog es rustig nalezen
Ik vind die van dat Vincenzo op W.C zit en dan zegt van god why dhere's never goddamm it paper here