Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

wie kan ik beter zijn bij tiberian sun ? nod of gdi ?

jullie zien het al bij de bericht tiel wie kan ik beter zijn bij tiberian sun ? nod of gdi ?

zeg ook waarom

Edited by ACID

Featured Replies

Ehh... waar heb jij het over?

  • Author

ik heb hetr over command and conquer tiberian sun

ik vraag welk team kan ik beter zijn ? nod of gdi ?

wie weet dit ?

Over welk team je moet zijn om makkelijk te kunnen winnen.

Ik neem aan dat het net zoals Generals is.

Ik zou degene nemen die snelst opbouwt, aanvallen, veroveren, dingen van andere team pikken(gebouwen etc.), hun dingen bouwnen die nu tot jou behoren, WINNEN!

Edited by ikt

Eh, ok volgens mij snapt de resty er niet zo veel van, maar ik wel :*D

Naar mijn mening kun je beter NOD zijn bij Tiberian Sun,

MAAR beter GDI in het uitbreidingspakket (Firestorm).

NOD heeft betere voertuigen zoals dat geval dat mannetjes onder de grond kan vervoeren, hiermee heb ik al vele gevechten gewonnen, gewoon heel snel zoiets bouwen, engineers erin stuur naar vijadelijke gebouwen neem ze over verkoop ze enz. Wat ook handig is is voor je ze overneemt een kanon klaar te maken en zodra je het overneemt te plaatsen. Helaas werkt dit niet met betonnen vloeren, maar als je je enkel focust op het bouwen van gravers en engineers en niets anders, kun je snel winnen voor de vijand ook maar beton heeft.

Bij GDI daarentegen met de uitbreiding, heb je erg veel goede gadgets, die het erg makkelijk maken om te winnen met GDI.

Dus nu weet je wat ik het beste vind om te gebruiken. Ik raad je aan dit te doen, MAAR ontwikkel ook je eigen, unieke strategieen, want daar gaat het allemaal om.

VEEL SUCCES, COMMANDER!

oke ik snap dat de hele jongen hier onder ons niet weten wat c&c tiberian sun is, maar reageer dan ook niet.

ik speelde het vroeger heel veel en ik was bijna altijd gdi, ik weet niet of je er iets aan hebt omdat ik toen meestal koos welke poppetjes ik er het vetst uit vond zien en niet lette op de sterkte van troepen :)

Edited by Dikbuik

Ja ik ging meer af op de sterkte, dat en op leuke trucjes (zie bovenstaande topic :puh: ) maar nu speel ik geen C&C Tiberian Sun meer, want ik ben nu SA verslaafd :puh: Ik speel nog wel eens C&C, maar dan wel Red Alert 2. Als je die hebt Pm me dan effe dan kunnen we misschien een keer tegen elkaar met RA2.

Succes nog verder heh,

COMMANDER!!!

  • 1 year later...

Je kan ook SE2k downloaden. Gewoon googlelen.

daarmee kan je je eigen units maken om de teams gelijk te krijgen.

EDIT:

Ok gebruik GEEN sun edit 2k doe het gewoon op een andere manier.

Open rules.ini en verander het dan.

begin eerst makkelijk. zoek light infantry op.

je weet wel CTRL+F

light infantry intypen en dan zoeken.

verander strenhgt naar 1000 zo gaan je light infantry's heel moeilijk dood.

je kan ook een andere willekeurige unit nemen en ebij schrijven:

Cloakable=yes

nu zijn ze onzichtbaar :D

Edited by gaman

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.