Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

LCD-ondersteuning G15 toetsenbord

Ik heb een G15 toetsenbord gekocht met een LCD-schermpje. Weet iemand waar ik een ondersteuningprogramma kan vinden, zodat ik dit ook in mijn GTA-spellen kan gebruiken?

Featured Replies

zal niet gaan lukken, werkt alleen met spellen die daar voor gemaakt zijn.

of je moet een programma erbij hebben (cd?) die een stukje van het gewone scherm er op kan zetten.

stuurtjes van logitech kun je trouwens ook met gta gebruiken. de gas/rempedalen kun je toewijzen aan knoppen van het toetsenbord. misschien dat er ook zo'n soort emulatie in deze software zit (g15 is van logitech toch?, dat toetsenbord van 100 euro?)

• Author
zal niet gaan lukken, werkt alleen met spellen die daar voor gemaakt zijn.

of je moet een programma erbij hebben (cd?) die een stukje van het gewone scherm er op kan zetten.

stuurtjes van logitech kun je trouwens ook met gta gebruiken. de gas/rempedalen kun je toewijzen aan knoppen van het toetsenbord. misschien dat er ook zo'n soort emulatie in deze software zit (g15 is van logitech toch?, dat toetsenbord van 100 euro?)

Inderdaad van Logitech. Ga naar de volgende site om er afbeeldingen van te zien: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10717

GTA staat niet tussen de lijst met spellen die LCD-ondersteuning aanbieden. Het zijn nog maar heel weinig spellen, maar had in gedachten dat die ondersteuning misschien wel via een of andere fansite te downloaden zou zijn. Hoeveel mods zijn er wel niet gemaakt voor de GTA-spellen. Die zijn ook geen van allen te downloaden via de website van de fabrikant.