Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren comment_497630 Hey mensen ik wil wat borden veranderen, k heb het bord van SF airport veranderd, maar ik zie de verandering niet! Ik zal zeggen wat ik heb gedaan: 1.-Ik heb de gta3.img voor SA geopend, en het bestand waarin dat bord staat geextract. 2.-Ik heb dit bestand geopend met txtworkshop. 3.-Ik heb het plaatje dat ik wil veranderen geexporteerd en geedit. 4.-Ik heb het plaatje weer geimporteerd naar txtworkshop. 5.-Ik heb het opgeslagen naar het uit gta3.img geextracte bestand. 6.-Ik heb in gta3.img bij het originele bestand replace gedaan met het geedite bestand. 7.-Ik keek in SA nij het bord. 8.-Het was nog steeds hetzelfde als eerst.... Wie kan mij helpen? Zeg graag wat ik verkeerd doe a.u.b!!!
Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren comment_497635 Weet je wel zeker dat je bij het juiste bord kijkt??
Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren Auteur comment_497642 Laat maar het lukt al, bedankt voor je hulp Bewerkt: 26 augustus 200618 jaren door frostiemen
Hey mensen ik wil wat borden veranderen, k heb het bord van SF airport veranderd, maar ik zie de verandering niet! Ik zal zeggen wat ik heb gedaan:
1.-Ik heb de gta3.img voor SA geopend, en het bestand waarin dat bord staat geextract.
2.-Ik heb dit bestand geopend met txtworkshop.
3.-Ik heb het plaatje dat ik wil veranderen geexporteerd en geedit.
4.-Ik heb het plaatje weer geimporteerd naar txtworkshop.
5.-Ik heb het opgeslagen naar het uit gta3.img geextracte bestand.
6.-Ik heb in gta3.img bij het originele bestand replace gedaan met het geedite bestand.
7.-Ik keek in SA nij het bord.
8.-Het was nog steeds hetzelfde als eerst....
Wie kan mij helpen? Zeg graag wat ik verkeerd doe a.u.b!!!