Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren comment_497689 HeeJJ Ik heb geen andere tropic hierover gevonden dus dacht ik dit moet ik plaatsen Als je in een auto zit, of op een motor zit moet je de Jetpack code doe die onderaan van dit bericht staat Dan krijg je een heel leuk effect Wanneer je van of uit het voertuig gaat dan gaat je jetpack weg Y55 De codes voor de Jetpack Xbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right Pc: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right PS2: YECGAA
Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren comment_497692 Volgens mij was dit al bekend. (bij mij dan tenminste) Maar leuk gevonden overigens.
Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren comment_497694 De codes voor de JetpackXbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right Pc: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right PS2: YECGAA Daars wat fout gegaan...
Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren comment_497714 De codes voor de Jetpack Xbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right Pc: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right PS2: YECGAA Daars wat fout gegaan... Van wiki GTA Wat is er fout aan?? Y55 Je hebt perongeluk de codes van de Ps2 en de PC verwisseld. Klein foutje, maar iedereen weet wat je bedoelt.
Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren comment_497724 De codes voor de Jetpack Xbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right Pc: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right PS2: YECGAA Daars wat fout gegaan... Van wiki GTA Wat is er fout aan?? Y55 Je hebt perongeluk de codes van de Ps2 en de PC verwisseld. Klein foutje, maar iedereen weet wat je bedoelt. en vergeet de xbox codes niet die zijn ook fout het hoort zo te zijn up down L white R black up down left right
Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren comment_497733 Je bent in de war met GTA VC Maarten. De codes kloppen gewoon allemaal hoor. Nog even op een rijtje: - Xbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right - Pc: YECGAA - PS2: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right
HeeJJ
Ik heb geen andere tropic hierover gevonden dus dacht ik dit moet ik plaatsen
Als je in een auto zit, of op een motor zit moet je de Jetpack code doe die onderaan van dit bericht staat
Dan krijg je een heel leuk effect 
Wanneer je van of uit het voertuig gaat dan gaat je jetpack weg
Y55
De codes voor de Jetpack
Xbox: Up, Down, Left, Right, L, White, R, Black, Up, Down, Left, Right
Pc: L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right
PS2: YECGAA