August 26, 200619 yr In San Fierro rijd het wel bekende Trammetje maar mijn vraag: Kan je deze ook gebruiken of is het alleen maar voor de sier? Sorry voor deze vraag maar ik wil het toch graag weten, Ming
August 26, 200619 yr Nee jammer genoeg kan je deze niet gebruiken, hij rijdt de hele tijd rond maar jij zelf kan er niet instappen. Je kan er wel met de Jetpack opgaan vliegen en zo kun je wel meevliegen. Wanneer je SA op de PC hebt is er een mod waardoor je wel in de tram kunt, deze zoek ik wel even op. Ik heb de mods gevonden, er waren 2 van verschillende makers, je kan ze hier en hier downloaden. Je moet ze met IMG-Tool 2.0 installeren. Lees het readme die bij de file zet even goed door en het moet lukken Edited August 26, 200619 yr by Typhoon
August 26, 200619 yr Ik heb zelf die laatste ook, echt heel leuk want er zitten dan ook mensen in, en als het je lukt om erin te springen kan je ook een beetje rondlopen
August 26, 200619 yr Ik heb de mod ook maar toen crashte mijn pc en sindsdien probeerde ik het steeds weer en toen ging het wel goed.
August 27, 200619 yr Ik heb wel een keer gehad dat je met een auto van een bult af ging terwijl de tram je drukte en toen stopte hij automatisch net alsof de tram alles blokkeerde.
August 27, 200619 yr Ik ben lid van het maandblad OPM2 en daarin hadden ze in een uitgebreide preview van GTA SA vermeld : "En trams? Je kunt er zelfs in rijden" en ze zijden niks over treinen. Dus ikj vind het wel een beetje vreemd, maarja... iedereen maakt fouten. Justin W
August 27, 200619 yr Ik ben lid van het maandblad OPM2 en daarin hadden ze in een uitgebreide preview van GTA SA vermeld : "En trams? Je kunt er zelfs in rijden" en ze zijden niks over treinen. Dus ikj vind het wel een beetje vreemd, maarja... iedereen maakt fouten. Justin W Misschien heeft dat blad gewoon treinen en trams door elkaar gehaald?
In San Fierro rijd het wel bekende Trammetje maar mijn vraag:
Kan je deze ook gebruiken of is het alleen maar voor de sier?
Sorry voor deze vraag maar ik wil het toch graag weten,
Ming