Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De Tram

In San Fierro rijd het wel bekende Trammetje maar mijn vraag:

Kan je deze ook gebruiken of is het alleen maar voor de sier?

Sorry voor deze vraag maar ik wil het toch graag weten,

Ming

Featured Replies

Nee jammer genoeg kan je deze niet gebruiken, hij rijdt de hele tijd rond maar jij zelf kan er niet instappen. Je kan er wel met de Jetpack opgaan vliegen en zo kun je wel meevliegen. Wanneer je SA op de PC hebt is er een mod waardoor je wel in de tram kunt, deze zoek ik wel even op.

Ik heb de mods gevonden, er waren 2 van verschillende makers, je kan ze hier en hier downloaden. Je moet ze met IMG-Tool 2.0 installeren. Lees het readme die bij de file zet even goed door en het moet lukken :)

Edited by Typhoon

Ik heb zelf die laatste ook, echt heel leuk want er zitten dan ook mensen in, en als het je lukt om erin te springen kan je ook een beetje rondlopen

Ik heb de mod ook maar toen crashte mijn pc en sindsdien probeerde ik het steeds weer en toen ging het wel goed.

is wel jammer dat je niet in de tram kunt of in kan rijden(PS2)

Inderdaad! Jammer is ook dat hij nooit stopt, zodat je erop kan sringen ;)!

Y55

Ja vind ik ook. Zal wel vet zijn.

Ik heb wel een keer gehad dat je met een auto van een bult af ging terwijl de tram je drukte en toen stopte hij automatisch net alsof de tram alles blokkeerde.

Ik ben lid van het maandblad OPM2 en daarin hadden ze in een uitgebreide preview van GTA SA vermeld : "En trams? Je kunt er zelfs in rijden" en ze zijden niks over treinen. Dus ikj vind het wel een beetje vreemd, maarja... iedereen maakt fouten.

Justin W

Inderdaad! Ik treinen kun je gellukig wel rijden ;)!

G-Fan

Ik ben lid van het maandblad OPM2 en daarin hadden ze in een uitgebreide preview van GTA SA vermeld : "En trams? Je kunt er zelfs in rijden" en ze zijden niks over treinen. Dus ikj vind het wel een beetje vreemd, maarja... iedereen maakt fouten.

Justin W

Misschien heeft dat blad gewoon treinen en trams door elkaar gehaald? :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.