Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren comment_498038 hej zijn er in SA ook vliegtuigen en ufos enzo en dan met SAMI progamma toevoegen wand vorigjaar ofzo waren er kei veel
Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren comment_498046 Uiteraard zijn die er ook, met google had je ze waarschijnlijk zelf ook wel gevonden maar goed, hier komen ze: - Database GTA-Downloads - Database GtaGaming - Database The Gta Place Er zijn nog veel meer downloadsites, maar dit zijn de beste met de meeste (vliegtuig/helicopter) mods. Mvg, Wazuup Bewerkt: 26 augustus 200618 jaren door Wazuup
Geplaatst: 26 augustus 200618 jaren Auteur comment_498064 Sorry maar ik snap het niet kan iemand helpen ik had hem geupgrade en nu als ik hem opstart zegt ie : The installation directory for San Andreas can not be deleted. please use the "browse" button to specify the correct directory. hoe kan dat? en moet ik dan new game doen ofzo? ik gebrtuik het progamma san asndreas mod installer. gr.
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren comment_498143 Je moet in het veld de plaats typen waar SA staat, in de meeste gevallen is dit: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas. (weet niet of dit het juiste pad is, ik heb hem zelf op een ander station)
Geplaatst: 27 augustus 200618 jaren Auteur comment_498152 Ja dat heb ik maar werkt egt niet en hij gaf ook die foutmelding.. Bewerkt: 27 augustus 200618 jaren door bonoo
Geplaatst: 30 augustus 200618 jaren comment_500239 eerst open je SAMI en klik je op install mod, dan klik je op bovenste browse, klik je op mijn computer systeem (c:) (kan verschillen) programm files rockster games en vercolgens klik je gta san andreas aan (hoeft niet op pl;usje te klikken) en je klikt op ok dan ga je naar de onderste browse klik eerst op het vinkje backup folders en zip/rar file en bij browse zoek je de hele! rar file van de mod die je erin wil (niet eerst de rar file openen) dan installeer en geef je hem een naam zo zou ie het moeten doen veel geluk
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1249093 eerst open je SAMI en klik je op install mod,dan klik je op bovenste browse, klik je op mijn computer systeem (c:) (kan verschillen) programm files rockster games en vercolgens klik je gta san andreas aan (hoeft niet op pl;usje te klikken) en je klikt op ok dan ga je naar de onderste browse klik eerst op het vinkje backup folders en zip/rar file en bij browse zoek je de hele! rar file van de mod die je erin wil (niet eerst de rar file openen) dan installeer en geef je hem een naam zo zou ie het moeten doen veel geluk ik heb hetzelfde probleem maa het lukt echt niet en ik heb de rockstar cd ni maar future games maxim 12
hej zijn er in SA ook vliegtuigen en ufos enzo en dan met SAMI progamma toevoegen wand vorigjaar ofzo waren er kei veel