Jump to content

The Grand Theft Auto Render-Pack


Goliat

Recommended Posts

025qs2.jpg

Ik was een paar dagen geleden opzoek naar wat GTA renders maar ik kon nergens iets vinden. Ik heb toen maar besloten om wat renders zelf te gaan maken, ik heb nu een WinRAR archive geupload met 40 renders van GTA III, GTA VC en GTA SA + het GTA 2 logo..

Ben wel van plan om nog meer renders te maken, ik vind het voor nu wel genoeg..

Enjoy :bier:

(Dank aan Summerbase voor de screens van Tommy Vercetti)

Megaupload.com link

Rapidshare.de link

Directe link (met dank aan mickey)

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het zeg, maar als ze er zo uit zien als in het logo download ik ze denk ik niet..

Dat heeft te maken met dat de renders zelf vrij groot zijn, daardoor zijn ze door het resizen wat korrelig geworden. Het is een redelijk pack hoor, wat al blijkt uit de reactie's op gamerenders.com.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het zeg, maar als ze er zo uit zien als in het logo download ik ze denk ik niet..

Dat heeft te maken met dat de renders zelf vrij groot zijn, daardoor zijn ze door het resizen wat korrelig geworden. Het is een redelijk pack hoor, wat al blijkt uit de reactie's op gamerenders.com.

Probeer dan eens met Shift ingedrukt te verkleinen, dan worden ze al een stuk mooier.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 year later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 years later...

Een zoekopdracht op google met de woorden 'gta' en 'render' levert tegenwoordig ook wel wat resultaten op. Je krijgt er dan zelfs nog wat mooie GTA IV renders bij die Goliat destijds nog niet tot zijn beschikking had om uit te knippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...