Als je je sketchupmodel nog NIET getextured hebt, dan zie je blauwe en lichtbruine vlakken. Selecteer alle blauwe vlakken, doe daarna rechtermuisknop op een blauw vlak en klik op "reverse faces". Nu zijn alle blauwe vlakken lichtbruin geworden en nu kan je het texturen!
Als je dit NIET doet en je importeert je model in 3dsMax, dan zie je dat hier en daar stukken missen. Dit zijn de blauwe vlakken. Als je die omkeert zodat ze lichtbruin worden (de buitenkant) dan zie je ze wel. Als je een interieur in het model zelf maakt zul je een muur met tussenruimte moeten maken anders kijk je er aan de ene kant doorheen.
Ik weeet niet of het bij jullie werkt maar bij mij wel!
Okey het moet zo:
Als je je sketchupmodel nog NIET getextured hebt, dan zie je blauwe en lichtbruine vlakken. Selecteer alle blauwe vlakken, doe daarna rechtermuisknop op een blauw vlak en klik op "reverse faces". Nu zijn alle blauwe vlakken lichtbruin geworden en nu kan je het texturen!
Als je dit NIET doet en je importeert je model in 3dsMax, dan zie je dat hier en daar stukken missen. Dit zijn de blauwe vlakken. Als je die omkeert zodat ze lichtbruin worden (de buitenkant) dan zie je ze wel. Als je een interieur in het model zelf maakt zul je een muur met tussenruimte moeten maken anders kijk je er aan de ene kant doorheen.
Ik weeet niet of het bij jullie werkt maar bij mij wel!
Succes, Grtz Puma.