Jump to content
Geplaatst:
comment_498272

Okey het moet zo:

Als je je sketchupmodel nog NIET getextured hebt, dan zie je blauwe en lichtbruine vlakken. Selecteer alle blauwe vlakken, doe daarna rechtermuisknop op een blauw vlak en klik op "reverse faces". Nu zijn alle blauwe vlakken lichtbruin geworden en nu kan je het texturen!

Als je dit NIET doet en je importeert je model in 3dsMax, dan zie je dat hier en daar stukken missen. Dit zijn de blauwe vlakken. Als je die omkeert zodat ze lichtbruin worden (de buitenkant) dan zie je ze wel. Als je een interieur in het model zelf maakt zul je een muur met tussenruimte moeten maken anders kijk je er aan de ene kant doorheen.

Ik weeet niet of het bij jullie werkt maar bij mij wel!

Succes, Grtz Puma.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_498312

Dat texturen maakt geen reet uit. Je moet de lichtbruine aan de buitenkant hebben. Ook al texture je 'm, dan blijft hij in het model toch altijd de blauwe.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.